• Aistiharha

    Tips för brudbukett

    Jag blir snart galen på att inte kunna bestämma vad jag vill ha för brudbukett! Kan ens inte komma fram till vad jag vill ha för färg!

    Skicka alla tips och idéer häråt är ni snälla. Och släng gärna med en bild eller två när ni ändå håller på ;) 

  • Svar på tråden Tips för brudbukett
  • Chicita

    Om du har bestämt hår, klänning och smycken så kan det underlätta att se bild på dessa också.
    Samt om ni har något färgtema Glad 

  • daniiel

    När ska du gifta dig? :) Alla blommor finns väl inte riktigt året runt. Själv kunde jag varken ha pioner, ranunkler eller anemoner då jag gifte mig i augusti. Sedan finns de ju blommor som alltid finns också såklart :) Jag har inte så stor koll på blomvärlden :P

    Har ni några temafärger i övrigt? Din blivande ska ha en väst i en speciell färg? Skor? Vilken typ av klänning? Någon favoritblomma?

    Det finns ju så otroligt många olika varianter av buketter!, så du ska nog lyckas hitta något du gillar, men det kan ju vara en fördel att försöka minska sökfältet något ;P


  • Cattadefea

    Jag undrar också vilken typ av bröllop du ska ha? Alltså är det stort, formellt med högtidskläder? Eller litet och informellt? Färgtema i övrigt kan ju också hjälpa i valet av blommor.


    Har du någon favoritblomma? Gillar du när de är i ordning eller får de vara lite yvigt och spontant? Kanske ahr din blivande en favoritblomma eller färg som kan vara något?


    Kanske till någon hjälp?


    Jag är säker på att du hittar något när du begränsat urvalet något. Lycka till

Svar på tråden Tips för brudbukett