Rabattcheck guldfynd, vet DU vart det finns?
Läste att det ibland kan finnas rabattcheckar på guldfynd i vissa bröllopsmagasin? Finns det nån ute i någon tidning nu?
Läste att det ibland kan finnas rabattcheckar på guldfynd i vissa bröllopsmagasin? Finns det nån ute i någon tidning nu?
Är du medlem i deras kundklubb får du 30% rabatt den månaden du fyller år. Vi sparade ca 3,5t på det. Vi köpte därför ringarna redan i september för att spara pengar.
Ja jag började bläddra lite diskret i affären men det var ju inga tunna tidningar direkt haha... Minns du hur många procent det var?
Okej! Det skulle ju inte vara helt fel:) tack för hjälpen!
Amelia Brud&öllop 2012 finns 25% rabatt kupong på Guldfynd (tom 31.5.2012) OCH 20% kupong på Hallbergs Guld (tom30.4.2012).
NÄr brukar man få kupongen när man är medlem och fyller år? JAg fyller år i slutet av augusti och har ännu inte fått någon.
vi hade inga rabattcheckar när vi skulle handla våra ringar men eftersom jag var Guldfyndsmedlem fick vi 25% rabatt iallafall
Jag har läst tidigare användare som fått 30, men 25% är ju inte fyskam heller hehe. Hoppas det kommer snart till mig
Jag fick 25% i födelsedagsrabatt, varför så lite :p
JAg kontaktade guldfynd och det är så att bara vissa får rabatt utskickad, inte alla som fyller år. JAg hade väl otur och måste försöka hitta en rabattcheck i någon tidning istället :)
Någon som vet vart man kan hitta rabattcheck på guldfynd nu?