• eternalstar

Rabattcheck guldfynd, vet DU vart det finns?

Läste att det ibland kan finnas rabattcheckar på guldfynd i vissa bröllopsmagasin? Finns det nån ute i någon tidning nu?

• Svar på tråden Rabattcheck guldfynd, vet DU vart det finns?
  • Juni 2012

Är du medlem i deras kundklubb får du 30% rabatt den månaden du fyller år. Vi sparade ca 3,5t på det. Vi köpte därför ringarna redan i september för att spara pengar.

• augustesen
    eternalstar skrev 2012-03-08 18:52:42 följande:
    Läste att det ibland kan finnas rabattcheckar på guldfynd i vissa bröllopsmagasin? Finns det nån ute i någon tidning nu?
    I Allt om Bröllop har jag för mig, har en Guldfyndkupong som jag klippte ut i någon av dom senaste tidningarna. Kan varit Amalia också.

Gå till en butik och bläddra igenom :)
  • eternalstar

Ja jag började bläddra lite diskret i affären men det var ju inga tunna tidningar direkt haha... Minns du hur många procent det var?

• augustesen
    eternalstar skrev 2012-03-08 22:33:26 följande:
    Ja jag började bläddra lite diskret i affären men det var ju inga tunna tidningar direkt haha... Minns du hur många procent det var?
    Den är på 25% :) Haha ja dom är ju ett gäng sidor :p
  • eternalstar

Okej! Det skulle ju inte vara helt fel:) tack för hjälpen!

• hjgs
    eternalstar skrev 2012-03-08 22:39:36 följande:
    Okej! Det skulle ju inte vara helt fel:) tack för hjälpen!
    kan kolla om jag den jag har fortfarande gäller, så fall kan vi ordna att du får den
  • Olivia

Amelia Brud&öllop 2012 finns 25% rabatt kupong på Guldfynd (tom 31.5.2012) OCH 20% kupong på Hallbergs Guld (tom30.4.2012).

• Loveit

NÄr brukar man få kupongen när man är medlem och fyller år? JAg fyller år i slutet av augusti och har ännu inte fått någon.

• TheD
    Juni 2012 skrev 2012-03-08 21:17:23 följande:
    Är du medlem i deras kundklubb får du 30% rabatt den månaden du fyller år. Vi sparade ca 3,5t på det. Vi köpte därför ringarna redan i september för att spara pengar.
    30? Jag fick 25% :) Men använde den inte...Finns inte så mycket som lockar :/
  • TheD
    Loveit skrev 2012-08-11 11:27:06 följande:
    NÄr brukar man få kupongen när man är medlem och fyller år? JAg fyller år i slutet av augusti och har ännu inte fått någon.
    Den borde du redan ha fått. Tro jag fick min i slutet av juni och sista dagen var någon gång i augusti (början).
  • Tosan

vi hade inga rabattcheckar när vi skulle handla våra ringar men eftersom jag var Guldfyndsmedlem fick vi 25% rabatt iallafall

• Loveit

Jag har läst tidigare användare som fått 30, men 25% är ju inte fyskam heller hehe. Hoppas det kommer snart till mig

• Loveit

JAg kontaktade guldfynd och det är så att bara vissa får rabatt utskickad, inte alla som fyller år. JAg hade väl otur och måste försöka hitta en rabattcheck i någon tidning istället :)

• Loveit

Någon som vet vart man kan hitta rabattcheck på guldfynd nu?

Svar på tråden Rabattcheck guldfynd, vet DU vart det finns?