• Styrka

Fullständig panik, har ca 2 mån på mig...

Lilique skrev 2012-03-09 13:18:28 följande:
    Här, den här dieten är djävulens påfund tror jag - men det är den mest effektiva 2-veckors-dieten jag någonsin hört talas om.

Pappa gick ner 14 kilo på två veckor inför ett dop (för att komma i en kostym) och en annan släkting körde samma sak och hon blev av med 11 kg på samma tid.

Du kan ha den här som Plan C (plan b borde vara att sy ut klänningen, för hälsans skull!!!).

Rekommenderar att du går till något gym i närheten och beskriver situationen. De kanske har något toppenprogram/Personlig tränare som kan hjälpa dig - utan att du behöver dieta överdrivet och må dåligt.

Lycka till!
    Den där dieten vill jag veta mer om!
  • Styrka

Snälla, ElinFalk85, måste du sprida dålig stämning i varenda tråd du skriver i?
    Kan du inte hjälpa TS, låt bli att skriva då.

Stampe sa det så bra i Bambi, om du sett den:
    "Kan du inte säga något snällt så säg ingenting alls."

Såvida inte någon ber om konstruktiv kritik, men det du bidrar med är ju inte konstruktivt någonstans...
    Snälla, försök välj dina inlägg med mer omsorg...

• Styrka
    Lilique skrev 2012-03-12 15:22:15 följande:
    Och till alla andra som undrade: Länken plockades visst bort.

Googla "danska rikshospitalets diet". Det är träff nummer ett i listan!
    Det står ju bara vad man ska äta till frukost lunch och middag. Ska jag tolka det som att man inte ska äta mellanmål alls? Dessa tre mål är det enda man får äta under dagen?
  • Styrka

Jahopp.
    Då var det kört för mig, det där kommer min självkontroll aldrig fixa.
    Men det går åt rätt håll för mig ändå, så jag hoppas bara det  räcker hela vägen. Jag har ju 3 månader och ett Göteborgsvarv på mig!

All heder åt dem som klarar denna diet! Diplom borde ingå i kuren!

• Styrka
    1700tal skrev 2012-03-14 22:24:49 följande:

Har aldrig provat nån "namngiven" extremdiet nån gång (har kört GI lääänge) men den där hospitaldieten ska bli den första! Den innehåller i stort vad jag äter ändå, så ska följa den till punkt och pricka som ett expriment. Ska börja imorgon, har i stort sett allt hemma redan, utom det rostade brödet. Har ytterligare 5 kg att gå ner, ska bli mkt spännande. Utlåtande om 2 veckor lovas!

Spännande! Ser fram emot rapporten!
Svar på tråden Fullständig panik, har ca 2 mån på mig...