• elli84

Make up artist och frisörer i stockholm som kommer hem till dig på bröllopsdagen?

hejsan

Jag undrar om ni vet någon make up artist och någon som fixar hår som kommer hem till er?

www.elliwoww.blogg.se "en blogg om mitt stundande bröllop"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-26 20:44
    Blir tokig, har svårt att hitta en bra frisör! Hjällp mig! Vill ha någon som jobbar i stockholm, som gärna gör hembesök!

• Svar på tråden Make up artist och frisörer i stockholm som kommer hem till dig på bröllopsdagen?
  • elli84

Ta

DestinyD skrev 2012-03-10 09:33:34 följande:
    www.nikolitsi.se/pages_mu/index_mu.html

Jätteduktig makeup-tjej som jag funderar på att anlita.
    Tack för tipset GladJag har mailat henne.
    Dock kunde jag inte hitta några bilder på dom hon sminkat..
    Har du blivit sminkad/känner du ngn som har det av henne?
  • DestinyD
    elli84 skrev 2012-03-10 10:09:53 följande:
    TaTack för tipset GladJag har mailat henne.
    Dock kunde jag inte hitta några bilder på dom hon sminkat..
    Har du blivit sminkad/känner du ngn som har det av henne?
    Hon är en kompis kompis, och jag har inte sett nån brudsminkning. Däremot har jag sett festsminkningar och hur hon sminkar sig själv och kompisar. Hon är dessutom supertrevlig, så jag känner mig helt bekväm med henne. Väldigt noggrann och lyhörd.
  • elli84
    DestinyD skrev 2012-03-10 10:13:32 följande:
    Hon är en kompis kompis, och jag har inte sett nån brudsminkning. Däremot har jag sett festsminkningar och hur hon sminkar sig själv och kompisar. Hon är dessutom supertrevlig, så jag känner mig helt bekväm med henne. Väldigt noggrann och lyhörd.
    Det låter ju jättebra! Känns alltid bättre när man vet andra som känner/känner till duktiga Make up artister :)
    vet du om hon gör  håruppsättningar/hårstyling?
  • DestinyD
    elli84 skrev 2012-03-10 10:21:28 följande:
    Det låter ju jättebra! Känns alltid bättre när man vet andra som känner/känner till duktiga Make up artister :)
    vet du om hon gör  håruppsättningar/hårstyling?
    Jag TROR det, men är inte säker. Jag hoppas på det, men jag har inte pratat med henne om det faktiskt. Kan ju hoppas!
  • thegedinstudio

Hej det finns många makeupartister, särskilt i Stockholm, som gör hår också!!  Frisörer kan vara svårare att "få ut" men det finns säkert de som gör det också.

Sök på tex. "makeupartist hemsida, "makeupartist stockholm" makeupartist brudmakeup" Många har ju hemsidor med portfoliobilder och priser. =)

• thegedinstudio
    thegedinstudio skrev 2012-03-11 20:23:30 följande:
    Hej det finns många makeupartister, särskilt i Stockholm, som gör hår också!!  Frisörer kan vara svårare att "få ut" men det finns säkert de som gör det också.

Sök på tex. "makeupartist hemsida, "makeupartist stockholm" makeupartist brudmakeup" Många har ju hemsidor med portfoliobilder och priser. =)
    skulle stå också att, de flesta makeupartister åker ut till en .... är lite trött
  • elli84
    thegedinstudio skrev 2012-03-11 21:57:20 följande:
    skulle stå också att, de flesta makeupartister åker ut till en .... är lite trött
    Haha!
    tack för tipset, har suttit o googlat i ett par dagar, men svårt ändåatt hitta någon på ett sätt :)

Ska googla lite mera :O
  • karrott

jag tänker tipsa om ¨salong blå butiken¨

jag ska använda dem och när jag gjorde min provsmink/uppsättning så var de jätteduktiga!

lycka till! 

• viralina

kolla på blocket i hela sverige finns de som åker runt om i landet ,lycka till

Svar på tråden Make up artist och frisörer i stockholm som kommer hem till dig på bröllopsdagen?