• Tezzisen

Fotograf i Piteå???

Ni som gifter er i Piteå, vem har ni som fotograf??? Var på en bröllopsmässa i Skåne idag och där fanns en fotograf som tog 795kr för 8bilder med album och själva fotograferingen.... När jag kollar fotografer i Piteå så hittar jag bara fotografer som tar 2000kr för själva fotograferingen, så tillkommer kostnad för de bilder man köper!

• Svar på tråden Fotograf i Piteå???
  • Sarah Friberg

795kr lät väldigt billigt, kanske lite för billigt om det är en proffsfotograf. 2000:- tycker jag låter mer rimligt för en fotografering av någon med erfarenhet. Jag hittade några lokala fotografer som jag tycker tar fina bilder: Petra Hall och KMH Fotografi. Det blir nog svårt att hitta en etablerad fotograf som tar 795kr, isåfall får ni nog vända er till fotostudenter eller andra amatörer som behöver erfarenhet. 

• Tezzisen

795kr var hos en fotograf med väldigt fin portfolio så amatör var det inte!! Däremot är nog konkurrensen hårdare så därför kan man hitta billigare fotografer här nere...finns även fler här i Skåne som har super bra priser å fina portfolio....

Svar på tråden Fotograf i Piteå???