Tips på någon som sminkar Stockholm/Bålsta
Någon som vet någon som är duktig på att sminka och som gärna sminkar inför bröllop?
Tacksam för alla svar!!
Bästa hälsningar
Evelina
Någon som vet någon som är duktig på att sminka och som gärna sminkar inför bröllop?
Tacksam för alla svar!!
Bästa hälsningar
Evelina
http://sandraelizah.se/ duktig men dyr
Såg även i en annan tråd att du ska åka traktor med släp från festlokalen, så spännande! Ska också göra det, vi pratade med några av bondarna nära kyrkan som ställde upp för en hundring, kanske kan vara ett tips.
Kan även tillägga att de flesta salonger brukar ha paketpriset för hår och frisyr, i min erfarenhet är dock inte det sminket alls lika hållbart men ändå helt klart prisvärt.
Hej. Har tyvärr inga tips men söker även jag efter en frisör och makeup artist i Bålsta området. Vore skönt med någon som kan göra både både hår och smink. Håller tummarna för oss båda att vi hittar någon. :)
Många makeupartister åker dit bröllopet är. En del gör både makeup och hår!
Så sök inte bara på Bålsta utan över hela stockholm! på google på tex. "makeupartist hemsida" makeupartist brudmakeup" "makeupartist stockholm" osv..
På senaste bröllopet jag var på så smikkade en tjej som hete Maria Strauss och jag tyckte bruden vart jätte vacker
Jag kommer ha mia högfehlt :)