• elli84

Bröllopsalbum och gästbok

Hejsan
    Någon som vet vart man kan beställa fina fotoalbum som man kan ha till bröllopsfotona samt en fin gästbok?

Jag vill ha ett fotoalbum somman själv får sätta in fotografierna!

www.elliwoww.blogg.se

• Svar på tråden Bröllopsalbum och gästbok
  • Odium

Säljaren "Creatively kept" på Etsy gör jättefina. Där du kan ha vilken kombination du vill. Jag kommer ha en bok som både är gästbok och fotoalbum, och klistra in bilder på gästerna breve deras signaturer och ev hälsningar.

Såhär kommer min se ut, fast med ett single ribbon i ryggen.
    www.etsy.com/listing/94676704/custom-order-for-jeanette

• elli84
    Odium skrev 2012-03-14 06:07:57 följande:
    Säljaren "Creatively kept" på Etsy gör jättefina. Där du kan ha vilken kombination du vill. Jag kommer ha en bok som både är gästbok och fotoalbum, och klistra in bilder på gästerna breve deras signaturer och ev hälsningar.

Såhär kommer min se ut, fast med ett single ribbon i ryggen.
    www.etsy.com/listing/94676704/custom-order-fo...
    Vilken bra idé! Gillade den mkt!
    hur tänkte du göra med fotona, tas dom före eller efter bröllopet/under tiden kanske?

hur mkt fick du betala m frakt mm?
  • Odium

Jag kommer sätta in fotona eftråt, min lillasyster är bröllopsfotograf och kommer följa mig hela dagen.
    Sen ska gubbens syrra få fota honom under förberedelserna.

I mitt album blir det Först två svarta blad för foton, sen ett vitt med signaturer/hälsningar, tre svarta, ett vitt osv...

Jag betalade ca 820 kr med frakt. Det är rätt dyrt, men för mig är det värt det. Det här kommer vara den enda ägodel jag räddar om huset brinner.

Svar på tråden Bröllopsalbum och gästbok