• Amelia

lymfflödemassage för viktnedgång

min mamma har nyligen utbildat sig i lymfflödemassage, och hon berättade att om man hade
    svårt att gå ner i vikt eller samlade på sig mycket vätska så kunde sån massage hjälpa.
    Hon är övertygad om att genom lymfflödemassage kan man få bort alla valkar, så jag ska bli hennes testperson!
    Jag har testat en mångd olika dieter för att gå ner inför bröllopet men inte gått ner ett smack.
    känns som det sitter fast och vägrar ge med sig.
    Lymfflödemassage hjälper kroppen komma igång och göra sig av med slaggprodukter och överskott av vatten.
    så nu ska jag gå en gång i veckan på massage och gör enkla övningar själv hemma.
    hon har mätt under byst, midja höft och lår den 13/3 och nästa gång jag ska dit blir den 22/3.
    då återkommer jag om mina resultat!

• Svar på tråden lymfflödemassage för viktnedgång
  • Jonkne

Är det typ LPG? Spännade och se om det fungerar Skrattande

• Silent Ninja

Fränt! Hoppas det funkar.

• Amelia

ja kul och se om det minskat i cm. jag har ätit som vanligt och bara varit ute och gått med stavar 40-60min om dan

• SandyLalla

Nu är det den 2/4 och jag är lite intresserad på dina resultat?? :)

• Amelia

22/3 var jag på massage igen och dags att kolla om det gett nå resultat.
    Då jag hade fuskat och ätit en massa popcorn på kvällarna så trodde jag inte jag skulle ha minskat nånting.
    Men hör och häpna!
    Under byst -4cm, midja -3 cm, höft -3 cm och lår -1 cm
    och det på EN vecka!

Då har jag ätit precis som vanligt, pasta m.m

meningen är att jag ska gå en gång i veckan men förra veckan missade jag pga att jag var sjuk..

• Silent Ninja

Vad kostar det?? Per gång alltså...

• Jonkne

Vad är det för maskin hon masserar med? Är det LPG eller är det någon annan?

• Amelia

nej inga maskiner, laser eller liknande. hon bara masserar.  med massagen ska man få igång kroppens lymfsystem.  
    mamma tog 200kr per gång nyligen, men vet inte om hon har ökat nu.
    jag ska på massage igen idag för att se om jag minskat mer

Svar på tråden lymfflödemassage för viktnedgång