• drömmer

Visa mig bilder på er och ert brudfölje! :)

Jag vill jättegärna se lite bilder på er och hela ert brudfölje, speciellt tärnorna.

Jag är så kluven på om mina tärnor ska ha långa eller korta (knälånga) klänningar så jag vill gärna se helhetsbilder. Så svårt o tänka sig hur det ser ut när man bara ser bild på en tärna i sin fina kläning .

• Svar på tråden Visa mig bilder på er och ert brudfölje! :)
  • teddy

Bra där! :) Vill jag me så jag puffar lite för denna tråden... :)

• drömmer

Jag puffar min egen tråd, då jag även vill se era bestmans/marskalker !!

• ungbrud

Har en bild från min systers bröllop. (grek-ortodox)

inte bästa bilden men men ...

• daniiel

Finns bilder i min blogg på vårt brudfölje :) Tärnorna hade tea-lenght klänningar på sig, bolero och buketter. Marskalkerna svarta kostymer, slips och corsage. Min make hade svarta converse dessutom, vilket även alla marskalkerna hade.

• Amanda547

ja klurar oxå på de där med klänningar.. Skulle vilja ha långa klänningar till mina tänor för de ser mest elegant ut men de är sugna på korta.. Och eftersom de ska betala sina klänningar själva så känns de inte som att ja har så mkt att säga till om.. 
    Vad är finast tycker ni? 

• teddy

Vi klurar på samma sak... och än vet jag inte hur vi kommer göra...!

• Chicita

Vet inte om det här är till hjälp för någon, men eftersom ni inte fått in så många bilder än så bidrar jag väl med en bild från vår dag då... Till höger i bild kan man ana ett hörn av marskalk nr 2. Han är likadant klädd som marskalken längst ut till vänster. I mitten - jag och maken

• daniiel
    daniiel skrev 2012-03-16 18:52:58 följande:
    Finns bilder i min blogg på vårt brudfölje :) Tärnorna hade tea-lenght klänningar på sig, bolero och buketter. Marskalkerna svarta kostymer, slips och corsage. Min make hade svarta converse dessutom, vilket även alla marskalkerna hade.
    Jag hittade en bild på bara brudföljet, så slänger in den :) Tärnorna har ljusrosa klänningar, dock inte fullt så ljusa som på bilden, de ser nästan vita ut. Brudnäbbens (vår dotter) klänning är vit med rosa blommor på. Jag tycker våra tärnor hade väldigt bra längd på klänningarna. Inte korta, men inte heller långa. Passande för ett sommarbröllop :)

Hittade en till bild på tärnorna, på väg in i kyrkan, där man ser färgen på klänningarna lite bättre.

• sollan

Så här vackra va mina tärnor :)

Silvriga klänningar från bonprix och rosa sjalar från Forever Yours

Fru Olsson sedan 120414 <3
  • SaJo1981

Hela brudföljet med min bror sm har hand om våra killar brudnäbbarna också=)
  • Bröllopstokig

Denna klänning ska jag ha när jag ska vara tärna
Svar på tråden Visa mig bilder på er och ert brudfölje! :)