• stockholmsbrud

När skickar ni ut era inbjudningar?

Hej!
    Jag ska gifta mig i september i år och undrar när jag ska skicka ut inbjudningskorten? Har precis annonserat  ut vårt datum, men vill så klart veta vilka som kommer så att jag kan drömma och planera på allvar... :)

Hur gör ni? 

• Svar på tråden När skickar ni ut era inbjudningar?
  • daniiel

Vi gifte oss i augusti, 13 augusti. Vi skickade ut inbjudningarna i början av maj och hade OSA i slutet av juni. Det räckte alldeles bra för oss. Då hade vi dock inga gäster som kom från andra länder, ja Norge, men i övrigt var alla från Sverige.

• reebec

Bröllop 4 aug, OSA senast 1 juni. Skickade inbjudningarna för en vecka sedan. Men inga visste om att vi skulle gifta oss innan inbjudningarna skickades ut!

• Tveket

Vi gifter oss i slutet på juli och skickade ut sista inbjudningen förra veckan. Sista osa datumet är i mitten på april. Tror vi har ett tidigt osa datum men jag vill ha gott om tid att planera. Dessutom visste redan 99% av gästera när vi gifter oss så inbjudningarna kom inte som en överraskning.

• Nikkita

Vi ska gifta oss den 30 juni & vi skickad ut våra inbjudningar i slutet på maj. Vi satte OSA den 15 april så vi har gott om tid att göra klart bordsplacering & festhäfte när alla har svarat Glad

• M o J 2012

Vi ska inte gifta oss förrens nästa år om min sambo säger JA när jag friar till honom på julafton. Som tanken är nu kommer nog bröllopet bli 27/4 och jag kan ju inte skicka ut inbjudningarna innan jag friat. Så de skickar vi väl ut januari, februari eller så, kanske ha osa någon gång i mars. (om jag nu då får ett JA!)

Svar på tråden När skickar ni ut era inbjudningar?