Josefina skrev 2012-04-10 14:07:36 följande:
Vilken fin klänning!! Klassiskt snygg. Vilket märke? Påminner om en Garamaj-klänning som jag kikat på :)
Och ser ut som att ni byter ringar i Hågelbyparken, stämmer det?
undrar Josefina
Åh tack, hade inte alls tänkt ta en klassisk eller den här skärningen. Skulle ju ha en figurnära i spets! Men det blev den ändå för tyckte det var så svårt att välja och hitta någon som satt bra på kroppen.
Det är en Eglantine, ett franskt märke som inte sålts här så länge, men märket tror jag säljs på bröllopskällan på Hornsgatan. Modellen hette Florine.
Den är i siden och har lite drapering fram till. Spets över bysten och små spetsdetaljer här och var på resten av överkroppen. Knappar hela vägen där bak. (Syns ju tyvärr inte jättebra på korten) Jag har dock minskat på släpet lite då jag ju inte alls hade tänkt släp heller från början :-P
Ja, visst är det i Hågelbyparken! :) Riktigt mysig park! Vi hyrde teaterplatån. Kanske inte finaste platsen men enda stället där man kan få det avspärrat. Och det var nog tur för det var fyra andra par i parken samma dag som trängdes på övrigt utrymme... :)