• servetten

Matchar dessa?

Jag har alliansringen som förlovningsring, och har förälskat mig i Schlins "Gnistra". Men tycker att det är så svårt att få det att se bra ut med vigselring, då rubinerna i förlovningsringen är lite svårmatchade.. Talade med en guldsmed och han kunde byta ut fyra av diamanterna i Gnistra till rubiner, så vad tycker ni? (skratta inte för mycket åt min galet bra paint makeover ;))

• Svar på tråden Matchar dessa?
  • servetten

Hmm bilden vägrar komma med..

servetten skrev 2012-03-21 21:33:49 följande:

Jag har alliansringen som förlovningsring, och har förälskat mig i Schlins "Gnistra". Men tycker att det är så svårt att få det att se bra ut med vigselring, då rubinerna i förlovningsringen är lite svårmatchade.. Talade med en guldsmed och han kunde byta ut fyra av diamanterna i Gnistra till rubiner, så vad tycker ni? (skratta inte för mycket åt min galet bra paint makeover ;))

• Linsan

Fina ringar  :) Jag hade nog behållt diamanterna i den andra ringen.. Jag tycker att det blir ett lugnare intryck och passar ihop ändå.. Kram L

• Chicita

Har du provat ringarna bredvid varandra?
    Gnistra har ju en sarg, medans alliansringen har öppna sidor så dom kan se konstiga ut när du sätter dom sida mot sida.
    Å andra sidan kan det bli jättesnyggt och att dom förhöjer varandras utseende också...

Annars är det en bra idé Glad 

• servetten

Jag testade dem häromdagen, fast gnistran var i vitguld. Tyckte det var svårt att se då, men de "låg" iaf fint mot varandra, speciellt om vigselringen låg längst ner =)

Tror att det kanske kan bli fint med rubiner i båda, då förlovningsringen som sagt är lite svårmatchad..

Svar på tråden Matchar dessa?