• Therese och Patrick Gotland

Vigselring från Ebay??

Vet inte om jag vågar beställa vigselring på nätet, framförallt inte från E-bay...

Jag vet ungefär hur jag vill att min vigselring ska se ut (se bild). Har kollat en hel del på Svenska webbutiker och även i butik.
    Hamnade dock på E-bay häromdan.. Är det någon som har erfarenhet av att köpa ring på E-bay??
    Blev ni nöjda??
    Vad ska jag tänka på?
    Länka gärna till era ringar eller tipsa om bra säljare

Tack :)

http://www.ebay.com/itm/Real-Round-Cut-Diamond-I-SI2-0-73-Ct-Wedding-Engagement-Ring-18K-White-Gold-/130666439876?pt=US_Wedding_Bands_with_Diamonds_Gemstones&hash=item1e6c53a4c4
  • Svar på tråden Vigselring från Ebay??
  • Phiemeo

Puffar lite i denna tråd då jag har samma fråga. Har hittat "the ring" till ett otorligt bra pris på Ebay. Men vågar man köpa? Finns det någon med mer erfarenheter? Hur mycket tull tillkommer? 

Tacksam för svar! 

• Nimrin

Har inte köpt guldringar från ebay men jag och min m2b köpte likadana silverringar för skojsskull då vi båda gillar att bära många ringar, på ebay, säljare från london, och de är vi väldigt nöjda med. Så jag tror nog mer det beror på säljaren och dennes kvalite. kolla vad andra har gett för ratings på föremål från säljaren

Svar på tråden Vigselring från Ebay??