Inlägg från: ElinFalk85 |Visa alla inlägg
  • ElinFalk85

Jag tror att jag skiter i det här nu.

Hej!
    jag var ihop med en psykopat i några år och det du skriver påminner om vårt förhållande. tyvärr så blir det inte bättre. det blir bara sämre. ta dig därifrån fortast möjligt. för mig slutade med att jag försökte ta mitt liv (ingen läkare etc kan förklara varför jag ens är i livet idag, jag borde ha dött, om inte det så fått bestående skador, men jag är frisk). så snälla lämna och hitta en ny som respekterar dig på riktigt. för mig tog det 4 år att hitta min thomas, men det var värt den väntan.

• ElinFalk85
    December skrev 2012-04-04 13:15:50 följande:
    Fyfan vad tråkigt att höra att du mått så pass dåligt :(((((
    Jätteglad för din skull att du hittat din T och att du mår BRA! Jag ska ta dina ord med mig.

Tack för att du delade med dig..
    Kram
    ja jag önskar ingen kvinna mitt ex. han var (är!) en hemsk människa. jag har alltid varit en tjej med skinn på näsan. han bröt ned det, bit för bit. mina vänner kände inte igen mig, jag var bara 17 år när vi träffades och lätt att manipulera. efter många turer om slut och ihop så gjorde han slut för gott och det var det bästa som hänt mig inser jag nu. min pappa satt och vakade när jag låg i koma av tabletterna jag tagit, då ringde han idioten, min pappa som annars är ganska feg säger "elin kan tyvärr inte prata nu för hon ligger och KÄMPAR FÖR SITT LIV. ingen vet om hon kommer att överleva. hon ligger i koma. om min dotter dör ikväll ska jag se till att du får stå för vad du gjort inför dina vänner och inför din familj. jag ska se till att det jagar dig resten av ditt liv. du är inte välkomen i vår famiilj mer och du ska hålla dig borta från elin.". ibland kan han min pappa =).

nej huah aldrig mer han. nu har jag ju thomas som inte ens skulle kröka ett hårstå på mig och som blir ledsen så fort jag blir ledsen. han klarar helt enkelt inte av att se mig gråta. fin kille, bästa killen. alltid en famn öppen att krypa in i. alltid (nästan) glad, aldrig arg (ibland på datorn dock ;)). men han säger vad han tycker han är ingen mes så att säga. oj så vi skrattar ihop, jag skrattar minst en gång varje dag =). han är väldigt kärleksfull och snäll, visar alltid hur mycket han tycker om mig.

tyvärr så slutade inte mitt dåliga omdömme av psykopatexet utan jag råkade ut för 2  våldtäkter också (sammanlagt 3 för jag blev våldtagen som 16 åring), så jag har haft det tufft i livet, men det har lärt mig att jag klarar allt och att jag är värd det bästa. när jag gifter mig om en månad byter jag efternamn och då finns inte elin falk mer, elin falk är bara elände för mig. nytt namn, ny start =).

summan av mitt långa inlägg är att du förtjänar bättre...så mycket bättre. för mig tog det 4 år efter psykopatexeket  och 1 år efter den tredje och sista våldtäkter och i samma veva också 3,5 år av terpai för att fungera som människa igen. thomas vet vad som hänt och han skulle säkert vrida nacken av dem som gjort mig så illa om han såg dom. men han tröstar, stöttar, pushar, finns där osv. sen är han lugn, väldigt lugn och jag med min adhd behöver en lugn en. =).
Svar på tråden Jag tror att jag skiter i det här nu.