• tampa

Söker en bra vigselförrättare i Sthlm

Halloj!

Jag och min fästmö ska gifta oss den 15:e september och söker en bra vigselförrättare. Vigseln kommer att hållas utomhus i Upplands Väsby (två mil norr om Stockholm). Vi vill gärna ha en längre ceremoni med musik, dikter etc. Med längre menar vi kanske runt 20 minuter, vilket ju är långt om man jämför med de borgerliga, korta standardceremonierna.

Vi vill gärna ha tips på en härlig vigselförrättare!

mvh Thomas

• Svar på tråden Söker en bra vigselförrättare i Sthlm
  • Jelena81

Susiette Demante vigde oss förra året. Hon är helt fantastisk, personlig och mycket lyhörd för vad vi ville. Hon gör dock mååånga vigslar per år så om ni vill ha henne gäller det att vara snabb tror jag. Googla på henne så får du fram kontaktetuppgifter, hoppas ni blir lika nöjda som vi är. Lycka till!!

• Cantaton
    Jelena81 skrev 2012-03-28 19:03:59 följande:
    Susiette Demante vigde oss förra året. Hon är helt fantastisk, personlig och mycket lyhörd för vad vi ville. Hon gör dock mååånga vigslar per år så om ni vill ha henne gäller det att vara snabb tror jag. Googla på henne så får du fram kontaktetuppgifter, hoppas ni blir lika nöjda som vi är. Lycka till!!
    Jag instämmer, har varit på flera av "hennes" vigslar!
  • Christina B

Jag kan varmt rekommendera Helena Valentin.

Hon gjorde ceremonin både personlig och minnesvärd igår.

• Lilla My 76

Jag håller med Christina B,vi ska ha Helena Valentin som vigselförrättare i sommar och vi har träffat henne 2 ggr och diskuterat och pratat.

Hon är lyhörd och har ideér och lyssnar verkligen på vad vi som brudpar förväntar oss.

Hon är verkar vara lättsam och har humor.

Jag ångrar inte att vi bokade henne till den 7 juli:)

• Maol72

Vi hade Victor Lopez som kom och vigde oss i närheten av vårt hem. Han är helt underbar - humor och lägger ner tid på att det ska bli bra. Rekommenderar verkligen!

Svar på tråden Söker en bra vigselförrättare i Sthlm