Bröllop i Modelrandet 2012!!
Halloj! Witam! Ahoj! Здраво! Привіт! Dio! μέρος!......Då har jag spanat runt lite på BT och har Bara hittat Gamla trådar om "ultands bröllop" i Moderlandet.
En hel del av oss har våra rötter i ett annat land, där vi nu väljer att Gifta os med våran bättre hälft =)
I den här tråden så kan vi juh bubbla om hur vi bär oss åt med distans planeringen och massa annat.
Hur kommer Era bröllop se ut?
Traditioner, Mat, Musik!
Jag börjar lite med Mitt "drömbröllop"
![Hjärta Hjärta](https://www.brollopstorget.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-heart.gif)
3 Aug 2012
Jag är Född och uppvuxen i Sverige( fyller 30 i år hihi) och har då sedan jag var 6 år gammal spenderat både sommrar och Jul i Polen. Mina föräldrar är från en liten(ca 70 000 invånare) stad i Syd-Östra Polen som heter Przemysl, liger på gränsen till bergen, och bara 9 km från Ukrainska gränsen.
När jag och min blivande friade så var det på En gång självklart att Vi skulle gifta oss i Polen(Han är Född och uppvuxen i Przemysl, Polen)
Hela Våran släckt Bor i polen, endast Mina föräldrar som bor här i sverige.
Det kommer bli ett 3 dagars bröllop,
2 Aug, blir det Grillning med Öl och Goda vänner och släkt!
3Aug, Bröllopet, på ett Slott strax utanför Przemysl, Katolskt kyrko bröllop, och sedan en stor fest, med Mycke Mat, Live band och en del alkohol ;)
4 Aug, Då kör vi igång på kvällen(för dom som orkar) En Utgång på stan och visa Vår Moderstad, för våra Vänner!.
Ok de blev lite mycket här så jag avslutar för stunden!! =)
Vi hörs Snart! Do usłyszenia! Разговарајте са вама ускоро! Porozprávajte sa na Vás! Поговоріть з вами! Razgovor za vas uskoro! Разговара со вас наскоро! Συζήτηση για να σας σύντομα!