• crinka

Bröllopsband

Hej!!
    Jag och min fästmö letar efter ett bra coverband som kan spela på vårat bröllop i augusti i år.
    Vet inte riktigt hur man går tillväga för att hitta band till bröllop.

Tacksam för alla svar

• Svar på tråden Bröllopsband
  • FrökenCitron

Halloj! 
    Var i världen ska ni gifta er? Glad Tips är att kolla med de lokala sidorna som finns här. Jag till exempel ska gifta mig i Uppsala så jag har hör med dom brudarna under fliken "Lokala grupper" här till höger. 

Lycka till! Hjärta 

Brud anno 2013
  • Krila

Vart gifter ni er och vilken typ av musik ska det vara? Är det i närheten av stockholm och ni gillar rock så har jag ett bra tips=)

• crinka

Tja!! 
    Vi gifter oss en timme utanför Stockholm och skulle gårna vilja ha ett band som är lite all round.
    Rock är bra men också lite pop, reggae.

Tack så mycket för svaren!!

• svenssonlisa

Hej crinka! Jag tror att anna and the cat combo hade passat er bra, dom spelar ganska blandad musik och är jätteduktiga. 

www.annaandthecatcombo.com

• Jenny 03

En kollega till mig gifte sig och hade en trubadur som spelade.. Va inte jätte dyrt men katastrof. Såg att han promotade sig själv på blocket och går under Rockbulten. Min kollega ville mer säga fyllbulten. Tog friskt för sig av allt sprit som serverades, var mer intresserad av att mingla med deras gäster än att sjunga. Efter det horribla uppträdandet skulle han ha sina pengar men dom ställde sig tvekande då det var under all kritik det han hade presterat. Det avslutades med en smärre dispyt och han fick en del av pengarna. Han gick ut i baren och fyllde på med deras alkohol i fickorna och gick ut i sin bil där han söp mer för att sedan slockna. Ett tips som fick mig att dra åt sig öronen..

• crinka

Hej alla snälla mäniskor som hjälper oss att hitta ett band!!
    Vi ska kika på alla förslag.

Fortsätt gärna och ge oss mer info.

Tack och hej!!

• crinka

Hej igen gott folk!!

Jätte bra tips på band men tror vissa kanske är lite för många för att få plats i våran lokal vi skulle nog behöva ett band med typ 3-4 pers.

Tack och hej!!

• Jean Genie

Haha, underbar men bedrövlig historia om Fyllbulten ovan. Det finns folk till allt...
    /Jennie

• crinka

Grymt bra tips vi börjar verkligen komma någonstans här.

Vi skulle uppskatta om ni kom med ännu mer förslag,

Tack och hej leverpastej

• hysch
    crinka skrev 2012-04-15 14:07:36 följande:
    Grymt bra tips vi börjar verkligen komma någonstans här.

Vi skulle uppskatta om ni kom med ännu mer förslag,

Tack och hej leverpastej
    Vi ska ha Spelar roll, www.spelarroll.net . Dom är väldigt tillmötesgående och prisvärda!
  • Vichy
    crinka skrev 2012-04-15 14:15:11 följande:
    Tjena,

Ja det verkar jätte duktiga.
    Försökte maila dem på con.soul@live.se men fick meddelande om att addressen inte stämmer, du råkar inte ha några kontakt uppgifter till dem?

mvh
    Christian
    dom måste ha ändrat. Den här mejlen hittade jag på deras Facebook sida. Prova den!

musikconsoul@gmail.com 
  • crinka
    Vichy skrev 2012-04-20 18:04:18 följande:
    dom måste ha ändrat. Den här mejlen hittade jag på deras Facebook sida. Prova den!

musikconsoul@gmail.com 
    Tack så mycket ska genast maila dem.
Svar på tråden Bröllopsband