• jennasannej

Titta på Schalins vigselringar - Vart i Sthlm??

Har spanat in flera fina schalinringar på nätet, och har nu försökt hitta butiker som har dem för att kunna se och prova dem. Det verkar dock inte vara det lättaste för alla butiker som vi försökt med har endast de klassiga förlovningsringarna (utan stenar). Vet ni någon butik i Stockholm som har ett stort utbud av även vigselringarna så man kanske kan få se dem innan man bestämmer sig?

tack på förhand!

• Svar på tråden Titta på Schalins vigselringar - Vart i Sthlm??
  • Lillskoj

Tycker att var och varannan guldsmed har Shalins. Men har reflekterat över hur stort utbud de har. Men Elmblads Guld på Götgatan har stort utbud av ringar överlag så gå förbi där eller ring och fråga   

Min Shalins med stenar är köpt där, och vigselringen är egendesignad med stenar och gjord av Elmblads. Superduktiga och bra service.

Lycka till!

• Power of Love

Wilhelm Pettersson på drottninggatan hade väldigt stort utbud (till och med ett av sveriges största?). De har schalins, vilket jag och min fästman köpte via dem. Jag fick möjlighet att prova vigselring  för att se hur det skulle passa ihop.  Vi fick mycket bra service och dessutom fick  vi ringarna skickade till oss utan extra kostnader (bor ej i stockholm). Så vi är mycket nöjda och kommer åka tillbaka dit när det är dags för vigselring sen Glad

• jennasannej

Tusen Tack för era tips!! Ska gå och titta i helgen :)

Svar på tråden Titta på Schalins vigselringar - Vart i Sthlm??