Någon som vill visa sin stålring?
Hej
Någon som vill visa sin stålring? Alla sorters.
Hej
Någon som vill visa sin stålring? Alla sorters.
Det är inte världens bästa bild, men kanske ger någon idé om hur den ser ut. Vi har likadana, släta 7 mm breda ringar i borstat stål. På insidan är min sambos namn ingraverat (mitt i hans ring). Vi har haft ringarna i ca 2 år nu och de har verkligen hållit bra. Både jag och sambon har alltid ringen på oss och de har inte blivit slitna av vare sig saltvatten, träning eller vardagsslitage. Vi tycker så mycket om dem att vi kommer att behålla dem som vigselringar när vi gifter oss i sommar, så personligen kan jag definitivt rekommendera stål
OJ, tack för bilden. Funderar på också att köpa med borstad yta åt mannen, istället för den spegelblanka ytan.
Hur kommer ni att gifta er?
Vi gifter oss borgerligt utomhus (det finns tak ifall det skulle regna) med ca 80 gäster. Efter vigselceremonin har vi en picknick med lekar och aktiviteter för alla kusinbarn, och senare på kvällen bjuder vi in till cocktailparty. Vår tanke är att det ska vara mindre formellt och "traditionellt" bröllop och mer tid att mingla och umgås.
Själva då? Är det bröllop eller förlovning eller både och som är på gång? Grattis i vilket fall!
Mina stålringar. :)
Ringen till höger, är det stenar runt om hela ringen? vart har du köpt den och vad var priset?
Jag har en förlovningsring som ser ut som den första ringen som är inlagd här (ofelias) fast det är vitt guld i stället. Men den är lika bred å så, och nu när jag ska gifta mig måste jag ju hitta nått som passar till den ringen.
Ja det är stenar runt om hela. Den är köpt på ebay väldigt billigt. Men den är superfint gjord. Kan ge dig namnet på säljaren om du vill.
Superfin ring!
Fina ringar. Hur går det praktiskt till då man handlar på ebay? Betalning? Frakt? Tull?
Vad är skillnaderna (både för och nackdelar) mellan platina, vitguld, titan och stål??
SAY YES: Kan varmt rekommendera också Palladium. Hör till Platinametallerna men är billigare och lättare än Platina. Behåller samma färg, mörknar ej osv men har samma färg som platina.
puffar