Inlägg från: nrkpgbrud |Visa alla inlägg
  • nrkpgbrud

Är det meningen att man skall bli deprimerad av att gifta sig?

Skickar en stor potion tålamod och ork till dig.
    Vet precis vad du går igenom just nu. Jag har en av 3 tärnor som är ett osäkert kort (där jag inte känner att hon kommer att dyka upp när det väl är dags) och jag har gett henne chansen att avgå som tärna men hon ska vara det har hon sagt. Men hon dyker inte upp eller hör av sig när vi försöker hitta på nått utanför bröllopsbestyren så ja.. vi får se hur det går. Har ingen resevtärna om hon inte skulle kunna, så då står man med 3 marskalkar o 2 tärnor. 

Sen har vi bett om 300kr/inbjudningskort istället för presenter och flera har sagt att de ska komma och sen inte skickat över dessa slantar (de som ska täcka maten på mottagningen dessutom) Så nu har vi beställt mat för 44 och det är bara "betalt" för 41. Det är dessutom bara 1 månad kvar tills det är dags så man börjar ju bli irriterad på folk.
    MEN som flera andra här inne säger : Det är eran dag och för min och min blivandes del är det stunden i kyrkan som  räknas för oss. Allt annat kan gå åt h*lvete och vi kommer fortfarande ha den lyckligaste dagen i våra liv. Hoppas dessa enkla ord hjälper dig något. *Stor Kram* 

Svar på tråden Är det meningen att man skall bli deprimerad av att gifta sig?