• lorelei

Var hittar jag riktigt billiga bröllopsringar?

Vi tänker inte köpa några dyra bröllopsringar, faktum är ju billigare desto bättre..

Men var hittar jag billiga ringar?

Skulle behöva en riktigt tunn, för att jag har så små fingrar.. 

Alla tips och länkar är välkomna! 

Sedan undrar jag om någon vet var man kan hitta en sida på nätet som säljer pärlörhängen - Gärna vintage eller secondhand!

• Svar på tråden Var hittar jag riktigt billiga bröllopsringar?
  • augustesen

Jag köpte mina släta vigselringar (kommer ha två) som i vitguld och 2mm breda från Guldbolaget. Dom specialgjorde ringarna så vet inte vad dom kostade exakt än..men ca 2500:- per ring.

Dom verkar ha mycket till bra priser så kolla in Guldbolaget..vet att dom finns att köpa online också och är nog ännu billigare där :)

• Anneli256

Har ni funderat på silver eller stål..?? finns många till bra priser :)

• Ellenbell

Vi köpte våra ringar från www.zelini.se

Riktigt snygga och väldigt prisvärda ringar!

• Ellenbell
    Ellenbell skrev 2012-06-28 17:38:25 följande:

Vi köpte våra ringar från www.zelini.se

Riktigt snygga och väldigt prisvärda ringar!

De är i titan, kan jag tillägga
  • Syllis 2012

Vi köpte våra stålringar på Tradera

• Peteralltid

Om det inte ska kosta för mycket men ändå vara en ädelmetall så rekommenderar jag silver. T ex Silvrigast har en del snygga silverringar: http://www.silvrigast.se

• Oniq

Vänner till mig ville inte lägga ner stora pengar på ringar nu utan valde att vänta med det, under tiden tog de 'eternity rings' i Keltisk modell som de ropade in på Ebay.

www.ebay.com/itm/Sterling-Silver-Celtic-Eternity-Knot-Band-Wedding-Ring-Set-Irish-sz-925-Love-/350576720393&hash=item51a0003a09

37$ för bägge ringarna (ca 270kr totalt)

Dom är jättenöjda med sitt val, vilket är det viktigaste :)

Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • Viii

Om du kan tänka dej titanringar så kan jag rekomendera denna sida.
    Kommer själv beställa våra ringar därifrån och vet flera som beställt därifrån och är jättenöjda!

www.coititanium.com

• Plett

Jag köpte vigselringen på pantbanken.se (finns auktion och nätbutik). Hur fin som helst om än begagnad. Kostade 750 kr :)

Svar på tråden Var hittar jag riktigt billiga bröllopsringar?