• Sara 120707

Ärmlängd

Hejsan alla BT:are!

Jag håller på att sy på en "bolero" till min klänning och har beslutsångest angående ärmlängden.

Nu vill jag ha er input

Vilken längd tycker ni är snyggast på mig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ärmlängd
  • Chicita

Eftersom du i sytråden skrev att du lutade mot C, D eller E så röstade jag på E.

C- riskerar att åka upp och korva sig i armvecket och spetsen kan skava där också efter en heldag...
    Längden är väldigt snygg och smickrande, men man ska ju känna sig bekväm också Glad
    Och D sitter ju precis på den tjockaste delen av underarmen, så då tycker jag att E är bäst...

Annars gillade jag A personligen. 

• sollan

A ifall du vill ha kort

E ifall du vill ha längre.

Själv tycker jag att A är jättesnyggt =)

120414 <3
  • filibustern

tyckte A var riktigt snyggt. faktiskt a,b,c var snygga alla tre, röstade dock på C då du lutade åt det hållet. :)

• Green

C och D ska du nog skippa med tanke på att dom kan bli obekväma.
    A är snyggast om du vill ha kort ärm.
    E eller F om du vill ha lång.
    Det beror väl lite på när du ska gifta dig också?! Kort ärm på sommaren och längre på höst/vinter hade jag valt iaf.

• ladysarah10

E var fin tyckte jag!

Men det beror ju som sagt på som de andra har sagt om det är lång eller kort arm du är ute efter :) 

• daniiel

Min bolero var liknande alternativ D i längd och jag tyckte inte alls att det var obekvämt. Jag röstade på den längden, väldigt fint, tyckte det såg ut att passa dig bäst faktiskt.

• 120509

Ville rösta på A och E, men röstade på E, den som är absolut bäst. kan tänka mig A om det är varm sommar! Lycka till! /Britt

Svar på tråden Ärmlängd