Tipps på en fin låt till bröllopsmarsch
Vi vill inte ha den här vanliga , vad den nu heter haha:) utan jag skulle villja ha tipps på en fin låt som man kan ha istället:) Så kom gärna med förslag
Vi vill inte ha den här vanliga , vad den nu heter haha:) utan jag skulle villja ha tipps på en fin låt som man kan ha istället:) Så kom gärna med förslag
Vi googlade på frågan gör det så hittar ni säkert något bra förslag. Här på BT finns det flera förslag under "festen" uppe i menyn bara att sätta dig med din m2b och lyssna igenom, sen tycker jag inte det är fel att ha en sång som betyder mycket för er som kanske passar i det sammanhanget jag tycker det är ok att vara "otraditionell". Vi ska ha en solosång när jag går in (har personligen aldrig hört någon ha det), min m2b ska stå där framme och vänta på mig. Ingen traditionell överlämning men jag ska gå in med mina tärnor och mina söner. Vill inte skriva ut vad sången heter men det är jag som valt den och det är en kärlekssång till min blivande man, han vet inte ens om vad som ska sjungas :) som utgångsmusik har vi valt ledmotivet till startreck.voyager. riktigt pampig låt faktiskt..tror att den kommer att bli outstanding i kyrkan. Vi har även en solosång i kyrkan och det kommer att bli Amazed med Lonestar. jättefin kärlekssång.
Kolla på kyrkomusik.se, där finns det många fina man kan lyssna på :)
Leksands brudmarsch är den finaste av alla!
Jag älskar denna låt!
Har aldrig hört den på ett bröllop förut, men jag kommer definitivt att ha den på mitt!
Bukkene Bruse – St. Sunniva
Änglagård är så vacker tycker jag
Jag æælskar denna. Men ær rædd den ær lite dyster kanske..
">