Lovord
Hello alla blivande äkta par :)
Det var på Överås slott (aka spökslottet;) som Mackan fick mig till fru för dryga två veckor sedan. Och det var från vårt bröllop ljuv musik strömmade ut över Göteborg. Musiken med stort M i dubbel bemärkelse. Michael Abrahamsson. Jag säger bara det.
Precis som vi kunnat förvänta oss av avtalet underhöll han oss och gästerna under hela eftermiddagen och kvällen. Han spelade våra två låtar i kyrkan. Under Utan dina andetag stannade tiden upp och hela besättningen höll andan. Magiskt. När vi hämtat oss efter vigseln travade vi alla vidare mot minglet där Michael stod redo med gitarren medan gästerna smaskade chokladdoppade jordgubbar till bubblig dryck. I takt med kvällen steg stämningen från att ha varit stillsam och vacker till att stegras mot slutet där folk stod och hoppade till DJ-delen. Även här tjänstgjorde Michael. Det kallades heldagskonceptet och det var också precis vad det var. Personalen fick släcka ned i lokalen innan folk slutade dansa. Det var med enkla ord uttryckt, en perfekt dag.
Mitt råd till er kompisar är att ni kollar in hans sida. Det är allt :)