TS: En idé vore väl att du skapar en blogg där vi får se mer av dig o din nuvarande stil o åt vilket håll du vill förändras. Då kan du ju få feedback där o vi kan allihop hjälpa dig!
Jag vet vad du menar med att vilja förändras, jag har oxå alltid varit en pojkflicka, men nu på senare år vågar jag uttrycka min personlighet mera. Tänker som så att de som inte gillar min "nya" look tycker egentligen inte om den jag är, eftersom det är det jag vill visa, o då behöver jag inte dom i mitt liv. Andra gillar det skarpt! Huvudsaken är ändå att du gillar din look!
Jag ledsnade på att att ha samla gamla hårfärg, år efter år, så jag testade att färga allt svart. Skitsnyggt blev det, fick massa komplimanger. Har nu gått tillbaka till mitt röda igen (trivs bäst med det), men funderar på att testa på typ honungsblond. Håret går alltid att färga om o det växer ut om man fått en frisyr man inte gillar.
När det gällde min sminkning (har alltid haft lätt sminkning), men nu när jag vill piffa till mig, kollade jag på hur de kvinnor jag tycker är vackra, sminkar sig. Färger, var man lägger highlights, hur man lyfter fram sina vackraste ansiktsdrag. Jag tycker Christina Aguilera är otroligt vacker när hon kör på 50-tals stilen o det passar mig bra som är totalt lost in the 50´s. Kvinnorna var så vackra då, sexiga, kurviga. Hitta dina kvinnor att kopiera! Hitta kvinnor som har liknande din kroppstyp o sno inspiration från dom!
Och dessutom har du redan en förbaskat bra bas-garderob. Skinnjacka (kort) o jeans, det är så sjukt snyggt. Piffa till det lite med ett par riktigt snygga jeans (gärna åtsittande med svag boot cut), ett snyggt linne som framhäver din kvinnlighet o ett par högklackade (räcker med några cm klack för att få wow-faktor). Några smycken o utsläppt hår... Funkar även fint med snygga leggings o ett längre linne som går ner lite över rumpan.
Jeansjacka funkar, en figurnära svart klänning funkar oxå bra. Är alltid bra att börja med lite dova färger när man håller på o provar sig fram till sin nya look. Man är dropdeadgorgeous i svart, men ändå lite inkognito.
Som pojkflicka känner man sig oftast inte bekväm i "flickiga" kläder (iaf gör inte jag det), jag satsar på KVINNLIGA (starka, sexiga kvinnor använder jag som inspiration), vet inte hur du känner om det hela.
Annars är du välkommen till Västerås så tar vi en shoppingvända o stylar om dig! Jag har oxå varit i din sits o hade behövt en hjälpande hand! Men nu är jag på g
wii: du är helt på rätt spår! Man behöver ju inte göra om hela garderoben på en gång o svarta kjolar är ALLTID rätt, vad folk än säger! Heja tjejen!
Kan rekommendera filmen "Burlesque" för er som vill våga mer. Googla på burlesk eller burlesque, de kvinnorna är precis som vi: vilka som helst! Det handlar om att våga vara kvinnlig. Har tänkt att samla ihop ett gäng tjejer för att testa på burlesk på en workshop...alltid värt att prova