• 123ost

Svettas lätt i ansiktet, vad ska jag göra?

Hej!

Det är över 1 år kvar tills vi ska gifta oss men jag oroar mig redan över mina svettningar! Jag svettas lätt och då brukar jag använda Absolut Torr under armarna osv.. men tyvärr finns det inget för ansiktet där jag svettas som mest.

Jag ser bara framför mig hur jag ska svettas på dagen och jag känner inte för att gå med en näsduk och torka ansiktet i kyrkan precis. Flört

Någon som har tips eller är i samma situation?

• Svar på tråden Svettas lätt i ansiktet, vad ska jag göra?
  • Pyttsan

Jag svettas också i ansiktet, men vi gifter oss på hösten, så jag har inte hunnit oroa mig för det ännu. Men det är en av orsakerna till att jag aldrig sminkar mig och absolut kommer att anlita ett proffs på bröllopsdagen och andra viktiga stunder, då man ska fotas/stå på scen.

Jag tycker också det är svårt att jag får jätteröda kiner lätt, ritkiga äppelkinder och fräknar, har jag. På sommaren ser det ju rätt fräsch ut, tänker jag. Men med smink blir det jättesvårt, då man ahr en hudfärg hemma i badrummet, och går man ut till postlådan har man plötsligt knallröda kinder och sminket syns!

Dessutom vill jag att mina fräknar ska synas och inte se sminkade ut, jag älskar dem, särskilt nu på våren!Solig 

Sorry, jag kapade din tråd lite, vill gärna ta del av de tips du får! 

Svar på tråden Svettas lätt i ansiktet, vad ska jag göra?