• jeth

Borde jag?

Hej!

Jag har fallit för denna klänning:  http://www.jennyjoseph.com/se/A-linjeformat-Hallare-Chapel-slaep-Satin--Tyll-Broellopsklaenningar-Med-Spetsar--Paerlbrodering-002000154-g154

Har någon handlat från denna sida? Den är ju verkligen billig vågar man chansa? Är det bättre att skicka bilden till en annan kinatillverkare?
    Vad tycker ni om klänningen?Jjag gillar den i champanje tror ni den är lika fin i ivory?

Tacksam för svar :)

• Svar på tråden Borde jag?
  • Pyttsan

www.jjshouse.com/se/A-linjeformat-Hallare-Chapel-slaep-Satin--Tyll-Broellopsklaenningar-Med-Spetsar--Paerlbrodering-002000154-g154

Det här verkar vara samma företag, om du kan hitta referenser på någon av dem så har de samma pris på den där klänningen. Själv tvekar jag lite inför den taskigt översatta sidan och skulle inte beställa utan referens och inte utan att ha fått kontakt med någon person vid företaget. Maila dem och fråga efter en bild på klänningen i ivory!

mvh 

• jeth

Ja det har du rätt i det verkar vara samma firma...
    Jag håller med verkar lite oseriösa dels pga den ständiga Rean och den dåliga översättningen :S

Jag ska kolla upp vad det kostar att sy upp den i sverige samt annat kinaföretag!

Tack för din hjälp :)

Svar på tråden Borde jag?