• lyckliga jag

Lila saker till dukningen/dekorationer

Skulle behöva ha tips på vart jag kan hitta lila saker att ha på bordet.
    Har varit på IKEA och Rusta men hittade inget där.
    IKEAs ljuslyktor tyckte jag var för cerisefärgade.

Jag bor i Stockholmsområdet, om det är någon som vet någon lokal affär.

Snälla, hjälp mig!!

• Svar på tråden Lila saker till dukningen/dekorationer
  • ninisbrud

Vårat färgtema ska gå i rosa har beställt från my heart. Bra priser och en del att välja på.Lycka till !

• Krila

Jag ska åxå ha lila och kommer köpa lila stenar att limma fast på enkla ljushållare i glas, lila blockljus, löpare i spiderweb/sizoweb, lila servetter och lila blommor. Indiska brukar ha ganska mycket lila prylar

• Cattis77

Jag gifter mig den 2e juni och hoppas på att min vackra ädelsyren har slagit ut så att jag kan ha dem i vas på borden, de är lila :)

• annapanna88

EBAY är bra till allt :D

• lyckliga jag

Jag vill helst inte beställa på nätet då färgerna inte alltid stämmer med verkligheten.

Vill helst kunna se det irl innan köp.

• Tveket
    Krila skrev 2012-04-18 16:59:30 följande:
    Jag ska åxå ha lila och kommer köpa lila stenar att limma fast på enkla ljushållare i glas, lila blockljus, löpare i spiderweb/sizoweb, lila servetter och lila blommor. Indiska brukar ha ganska mycket lila prylar
    Vart har du hittat lila spiderweb/sizoweb? Har letet men hittat inte rätt färg...
  • Krila
    Tveket skrev 2012-04-19 08:14:10 följande:
    Vart har du hittat lila spiderweb/sizoweb? Har letet men hittat inte rätt färg...
    Jag har inte köpt det ännu. men det lutar åt svart för att göra det hela lite enklare=)
Svar på tråden Lila saker till dukningen/dekorationer