• MariaMagdalena

Vilken ring passar bäst ihop? =)

Okej, nu har vi bestämt oss för att byta ut våra förlovningsringar i rött guld då vi inte hittar några vigselringar som passar ihop och som vi gillar fullt ut =)
    Jag har nästan till 100% bestämt mig för denna som förlovingsring, och min blivande kommer ha en likadan men utan stenarna som både förlovnings- och vigselring, den är 6 mm bred och 2 mm hög.
    !B5l9N+QBmk~$(KGrHqN,!hsEyd!icJrZBMuQDjcqWQ~~_1.JPG

Vigselringarna jag funderar över till denna är dessa som visas nedan och jag kommer inte ha möjlighet att se dom irl innan beställning:
    1: 6 mm bred och 2 mm hög $(KGrHqV,!lsE65gHLWfFBO5ETtLDng~~60_1.jpg
    2: 6 mm bred och 2 mm hög !B5l9KSQCWk~$(KGrHqJ,!h!Eyrr+tByeBMuQDREoW!~~_1.jpg
    3: 3 mm bred och 2 mm hög $(KGrHqJHJBgE8e6)BkfHBPJsDNkG9!~~60_1.jpg
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken ring passar bäst ihop? =)
  • LitenSandra

Jag tycker att det kanske blir klumpigt med två breda ringar (har själv korta och knubbiga fingrar) så jag röstar på den tunna helaliansringen! Mycket snyggt, om du frågar mig! :) 

• MariaMagdalena

Ja jag är nog oxå lite rädd för att det ska se för klumpigt ut bed två så pass breda, samtidigt är det ursvårt att hitta smala ringar i samma material som förlovningsringen som faller mig i smaken :-P

• J8783

Jag röstade på bild nr 3.

Jag kommer själv ha en slät förlovningsring fast på 5mm samt en vigselring liknande bild 3 fast på 4mm. Sammanlagt blir det 9mm och jag har halv långa men knubbiga fingrar. Dock ser dom inte "korviga" ut med så pass breda ringar enligt mitt tycke. Men alla tycker olika =)

• LoJ

Absolut 3:an!! Det kommer bli jättefint ihop känner att de övriga skulle bli lite "kaka på kaka".

• Cicci90

Jag säger som några innan, tror att det blir för brett med 12 mm..
    Men det beror självklart på hur långa fingrar man har.  Mina båda ringar kommer att bil 8 mm tillsammans och jag skulle aldrig klara av 4 mm till, det finns inte plats att böja på fingret då ;)

• malin martin

jag har en 6mm bred förlovningsring och valde en 3mm vigselring för att det inte skulle bli för stort på mitt finger...men beror ju lite på hur långa fingrar man har. 

• SaJo1981

jag tycker som de flesta att den smala ringen är bäst men jag röstade ingen av dom :p jag hade tyckte det var snyggt med infällda stenar som i de två översta fast bara en rad som nedersta=)

• Berlan

Jag röstade på trean eftersom de andra skulle bli totalt 12 mm vilket jag inte tror blir varken snyggt eller skönt på fingret.

Svar på tråden Vilken ring passar bäst ihop? =)