• Meyita

Skeviks Gård - festlokaler Värmdö..?

Hej! 

Vi ska gifta oss den 20:e oktober 2012 - Värmdö Kyrka är bokad och nu är planeringen i full gång. Vi letar febrilt efter en festlokal - som gärna får ligga ute på Värmdö också.

Vi har varit på:
    Siggesta Gård
    Fågelbro Hus
    Le Golf - Värmdö Golfklubb

Siggesta var lite i det dyraste laget om man ser på vad man får. Fågelbrohus är nr. 1 på listan nu eftersom man verkar få mycket för pengarna och det ligger verkligen fint till! Le Golf imponerade inte så mycket. 

Nu har vi även hittat Skeviks gård - är det någon som gift sig där? Är det bra- dåligt? Vi ska försöka få till en visning där den här vecka - skulle verkligen uppskatta om någon som gift sig eller hört om någon som gift sig på någon av ställena ovan kunde skicka en kommentar! :)

• Svar på tråden Skeviks Gård - festlokaler Värmdö..?
  • Cantaton

Fågelbro hus ligger väldigt fint. Jag har sjungit på en vigsel ute på ångbåtsbryggan där.

Har ni kollat på Djurönäset?  

• Meyita
    Cantaton skrev 2012-04-22 22:18:42 följande:
    Fågelbro hus ligger väldigt fint. Jag har sjungit på en vigsel ute på ångbåtsbryggan där.

Har ni kollat på Djurönäset?  
    Åh tack för tipset! Det måste jag kolla upp! 

Vi har tittat på Fågelbrohus men vi är lite rädda att matsalen är lite för liten. Vi blir närmare 90 personer och vill gärna ha stort o luftigt.

Svar på tråden Skeviks Gård - festlokaler Värmdö..?