Herregud 7 dagar kvar!!!!
På valborg smäller det, får jag jag min älskade thomas till äkta man. en äkta man är han ju ändå men det heter ju äkta man ;). det är helt sjukt!!!, men jag är så lycklig så jag spricker snart... =D
jag skulle aldrig gifta mig, och om jag mot all förmodan skulle göra det, så skulle det vara diskret borgeligt i stadshuset i en blå klänning. jag skulle aldrig byta bort mitt efternamn....och nu står jag här och ska byra bort mitt efternamn, gifta mig i kyrka i en puffig vit princessklänning..och vet ni det känns jättebra!
jag hade gett upp hoppet om killar, vilket inte är konstigt pga mitt förslutna (3 våldtäkter, en misshandel, mobbning och ett psyopatex), så kom han tornadon thomas och blåste runt hela min tillvaro.
han har verkligen sett till att jag har känt mig trygg hela tiden. han är en riktig svärmorsdröm. han är lugn och sansad och skulle adlrig ens kröka ett hårstrå på mig utan min tillåtelse. så fort jag blir ledsen och gråter så gråter han också. en del tycker kanske att det är omanligt, men jag är glad att han bryr sig så mycket. min postraumatiska stress är borta, mycket på grund av hjäten thomas. så många nätter som han har kramat om och tröstat när jag gråtit av mardrömmar av allt som hänt.
men va deppigt det där lät, vi har ju kul ihop också. jag skrattar minst en gång varje dag, oftast många fler gånger än så. vi har samma värderingar vilket är viktigt för mig, vi tycker om samma saker (även om mitt intresse för att måla naglar och färga håret är mitt eget).
när han ser mig i ögonen och säger att han älskar mig blir jag alldels knäsvag och det pirrar i hela kroppen.
Thomas jag är så lycklig över att jag får bli din fru!!!