• izredam

Hjärtformad (metall) ask?

I senaste numret av allt om mat (som kom hem till mig som prenumerant igår så det borde väl komma i butik vilken dag som helst) så fanns det exempel på bröllopsdukningar. Och i en av dem så fanns det här hjärtat från svenskt tenn med www.svenskttenn.se/sv-se/product/0155/saker-ting/ga11572/hjarta-med-lock-love-the-giver.aspx Jag skulle så himla gärna vilja ha något sånt i vår dukning med lite godis i eller liknande. Men även om vi ska ha ett litet bröllop med ca 50 gäster så blir det ENORMT mycket pengar med askar för 720kr styck.

Så finns det någon som har sett något liknande någonstans?

• Svar på tråden Hjärtformad (metall) ask?
  • Snösparv

Såg också dem, jättefina! Har tyvärr inget tips, men i värsta fall kanske ni kan ha dem till er som brudpar och andra askar till gästerna?

• izredam

Snösparv: Fast sånt tycker jag känns så onödigt - precis som på ett bröllop vi var på förra året där brudparet fick sitt egengjorda festprogram i färg medan gästerna fick det i svartvitt. Jag lägger hellre mer pengar på gästerna när det gäller sånna grejer än mig själv...

I vått och torrt: Gillade inte motivet på dem *kinkig* men de här var fina: http://festingen.se/product.asp?product=637 Blir lite jobb att dekorera då, men det kan nog vara värt det :) Helt klart bättre pris också, 12kr + dekoration så säg 20kr per ask istället för 720kr per ask :P

• I vått och torrt

TS
    Ja, de är oxå fina..
    Har du beställt dem? 

• izredam
    I vått och torrt skrev 2012-05-07 11:21:40 följande:
    TS
    Ja, de är oxå fina..
    Har du beställt dem? 
    Vi har inte ens satt ett datum för vårt bröllop, det skulle blivit nu i september, men vi valde att skjuta upp det till förmån för att åka och titta på F1. Som studenter får man prioritera och nu blir det någon gång nästa år istället :P Så jag avvaktar lite med att köpa grejer, men jag har sparat ner sidan för senare bruk :)
Svar på tråden Hjärtformad (metall) ask?