Ljust nagellack så att det blir nästan som fransk manikyr?
Någon som har något tips på ett fint nagellack som man kan ha på den stora dagen? Gärna ljust,lite åt fransk manikyrhållet utan att fippla med det vita.
Någon som har något tips på ett fint nagellack som man kan ha på den stora dagen? Gärna ljust,lite åt fransk manikyrhållet utan att fippla med det vita.
Jag använde Isadora Nail whitener. Jag använder iofs den jämt. Tycker naglarna blir jättefina med det nagellacket. Det är så enkelt att stryka på, torkar jättesnabbt och sitter länge. Jag brukar använda två lager, men det är ju en smaksak. Det är till för att motverka gula naglar. Jag har dock inte gula naglar, men använder det ändå just för att det ger en lite mer diskret fransk manikyr-liknande effekt, men det är 100ggr lättare att använda :P Det kostar typ 50-80kr beroende på vart man köper det.
Länk www1.isadora.com/
Bild på mina naglar, inte den bästa, men man får ett hum om hur det ser ut.
Åh! Va fint! Tusen tack för tipset! :)
Isadoras milkshake är också superfint på!
Köpte den där nail whitener idag efter att ha blivit sugen på dina fina naglar. Men mina blev inte ALLS sådär fina. Två lager senare och 79 kr fattigare skiftar mina naglar i en otrevlig blålila nyans, ser ut som att jag har världens syrebrist. Eller som att jag står under en sån där lampa där allt vitt blir självlysande...
Färgen Ballet Slippers av Essie. Underbar!