Sprit&vin
Vi tänkte beställa drickat från sprit&vin som är en hemsida där man beställer från Tyskland? Är det fler som beställt därifrån? Kommer varorna fram?
Det känns som syndapengar att beställa från systemet...
Vi tänkte beställa drickat från sprit&vin som är en hemsida där man beställer från Tyskland? Är det fler som beställt därifrån? Kommer varorna fram?
Det känns som syndapengar att beställa från systemet...
Hej! Jag rekommenderar inte det. Vi beställde alkohol till midsommarfesten men det kom inte fram förrän till jul, och den väntetiden kanske man inte önskar när man ska det till bröllopsfesten (vilket jag antog att det skulle vara till ) Det blev massor extra avgifter och tull och sådant så tillslut blev det mer än dubbelt så dyrt! Dessutom hade en whiskyflaska gått sönder men det var ju fraktbolagets fel och vi fick pengarna tillbaka från dem, så det var ju bra! Men om man köper från systembolaget så kan man lämna tillbaka det som inte är öppnat :) Vi själva har en bekants bekant som ofta åker över till Tyskland som hjälper oss att handla!
Jag känner flera som handlar från bla calles och är jätte nöjda, alla flaskor har var hela och brukar ligga runt 14dag lev. Men jag skulle nog beställa i god tid för om det skulle fastna i tullen ( så löser Calles det genom att skicka nytt men då kan det ta lite längre än 14 dagar). Vingrossen ska oxå vara en bra sida. Lycka till!