Bra catering i Göteborg?
Jag är ny här och undrar om någon känner till någon bra cateringfirma i göteborg? Gärna billig också... Helst ingen buffé mat..
Tack på förhand!
Jag är ny här och undrar om någon känner till någon bra cateringfirma i göteborg? Gärna billig också... Helst ingen buffé mat..
Tack på förhand!
Vid en 40-årsfest använde vi oss av Hisingens Hembeställning. Dom var helt suveräna och vi fick så mycket beröm för maten. Mycket flexibla med bra grundmeny som gick att förändra i det oändliga. Inga problem med att göra canapéer eller nattamat fast det inte fanns på manyn egentligen. Jag tror vår kontaktperson hette Solveig.
jag gifter mig nästa år och har beställt en catering som tar för 3 rätter
Ex. Min Meny;
Förrätt Parmaskinka med melonsallad
(Bröd ingår)
Varmrätt Oxfile med brynt svamp,lök och sås.
Valfri potatis: gratäng
Dessert: Moussètårta med svartvinbärssmak och passionfruktsås.
175Kr/per
P.s det finns billigare val!!
Vi har anlitat lagat och klart.
ca 170 kr per person. Var där och åt lunch och det var JÄTTEGOTT!
Kock och Catering!
Postiljonen Restaurang & Catering
Kruthusg. 17, Postterminalen, Göteborg
031-333 18 18
www.postiljonen.nu/
Vi anlitade dom på vårat bröllop, jätte trevlig och maten var suverän god.
Dom är verkligen att rekommendera..
Jag kan varmt rekommendera Österkök som är en underbar cateringfirma. Vi anlitade dem till vårt bröllop och är supernöjda. Jättegod mat, underbar service och mycket mycket bra priser. I priset ingick även en provsmakning och vi har med andra ord ätit vår bröllopsmiddag två gånger ;).
min kompis hade också Österkök på sitt bröllop, underbart god mat och inte snålt tilltaget. Det räckte till alla. Ligger i Sävedalen, men de har utkörning. Min komppis betalade inget för utkörningen eftersom det ingår i priset vid köp för mat över 4000 kronor. De hyrde även porslin därifrån.
www.osterkok.com
Kan varmt rekommendera Ordenshusen. De är mycket professionella och servicen håller lika hög klass som maten!
Flyttar upp, är nyfiken på fler bra firmor
Spanskt kanske?
www.tapasbarer.se/
Hej, Oslipad Diamant
Jag undrar vad din catering heter? Vi skall gifta oss nästa år i augusti och vi håller på att kolla upp olika cateringsfirmor och vill jämföra priserna.
Jag har anlitat Matmm för tillställningar på jobbet och vart otroligt nöjd! www.matmm.com
Vill slå ett stort slag för Ordenshuset! De är bara superduperbra. God mat, fantastisk service och underbar personal!
Du kan inte få bättre, det lovar jag dig! *ler*
/Maggi
Jag har pratat med Guldhedsgården. Nån som har haft dem??
Hej..
(fd. Oslipad diamant )
Det är mia`s catering vill du ha numret?
Puzzzz
De är väl inte de billigaste, men ack så god mat!!!
Kapell restaurangen i Nya varvet.. jag kan varmt rekomendera dem
Ring Stefan på Restaurang Älvstranden, tel 221833!