• maria84

Bästa tipset mot rynkor och ärr!

Hej! Tänkte bara tipsa alla att man kan använda Too faced lip injection mot rynkor och inåtbuktande ärr. Läste först om det på ett amerikanskt forum och bestämde mig för att prova eftersom jag ändå hade en hemma, och nu är jag frälst! :) Smörj in det på ärren/rynkan du vill fylla ut, vänta några timmar, torka av. Först kan det vara lite svullet en stund men när det lagt sig är det verkligen helt otroligt resultat, som håller i sig i flera dagar.. Alltså längre effekt än det ursprungligen är till för, större läppar.. Sen går det tillbaka och man ser ut som vanligt igen, men då kan man alltid börja en ny kur, hihi.
    Jag brukar ta i rätt mycket så det verkligen går in i huden. Bra alternativ till botox och restylane om man inte har lust/råd at spendera så mycket. Och hjälper betydligt bättre än alla krämer jag provat :D
    Ville bara dela med mig av ett helt fantastiskt tips! Hoppas det kan hjälpa fler än mig!

• Svar på tråden Bästa tipset mot rynkor och ärr!
  • Jenny 03

åhhh satt just och grämde mig över "kråksparkarna" och sur rynkan.. Så du menar att detta funkar bra? Vart köper man det och vad kostar detta "mirakel"?

• JuliBrud89

Du gjorde ett helt nytt konto før att "rekomendera" detta? Vem jobbar du før?.... Får du mycket før att lægga ut detta hær?

• maria84
    Jenny 03 skrev 2012-05-04 15:44:13 följande:
    åhhh satt just och grämde mig över "kråksparkarna" och sur rynkan.. Så du menar att detta funkar bra? Vart köper man det och vad kostar detta "mirakel"?
    Jaa, den fungerar verkligen super! :) Jag köpte min på eleven.se, där kostar den 190 kr. Men finns på flera ställen, tror nelly.com har den med. :)
  • maria84
    JuliBrud89 skrev 2012-05-04 18:13:42 följande:

Du gjorde ett helt nytt konto før att "rekomendera" detta? Vem jobbar du før?.... Får du mycket før att lægga ut detta hær?

Haha, snacka om att folk är paranoida alltså... Jag blev medlem häromdan främst för att få inspiration och tips inför mitt bröllop eftersom jag ska gifta mig i höst :)  Dessutom har väl dom flesta redan lip plumpers hemma? Alla jag känner iaf. :D Borde ju funka med vilken som helst, jag har dock bara testat den här. Men just too faced borde sjuttsingen betala mig med tanke på hur många jag tipsat hitills, haha. :D
  • maria84

CoG: Tänkt på att det är fler än jag som provat? :D Dessutom har väl dem flesta redan lip plumpers hemma? Det var jag som postade den på flashback. Var dock ingen som läste där så postade det här med. :D Dem är nog inte så intresserade av skönhetstips där? :)

• maria84

Till alla som läser det här: var lite försiktig med kuren om du har känslig hy, då kan huden bli irriterad. En vän till mig som har väldigt känslig hy blev torr och irriterad. Skulle nog testa en annan kur istället då, typ hemmagjord peeling med mjöl och citron eller ngt ist. :) Men på de flesta verkar den funka asbra :)

Svar på tråden Bästa tipset mot rynkor och ärr!