Klänning till brudtärnorna, HJÄLP!!!!
Vad tycker ni om denna klänning? Skulle den passa till två brudtärnor på ett bröllop?
Vi har valt dessa till våra tärnor på vårt bröllop. Men känner du/ni att det är den klänningen ni vill att era tärnor ska ha så gå på det. Man blir rätt vilse i bröllopsdjungeln och frågar folk om allt samtidigt som man glömmer bort att det är ER dag och ni bestämmer ;)
Klänningarna kom idag, tyget var fladdrigt och skört. Våra förhoppningar var (trots priset) att det skulle hålla bätte kvalitet.
Retur! Så nu söker vi vidare!
Va tråkigt! Hoppas du hittar några bättre snart då!
Själv väntar jag på mina, bör komma vilken dag som!
Inte heller jag hade turen på min sida.
Klänningen var SUPER fin, men Nelly skickade endast en (1) klänning till mig, trots att jag beställde två (2) och har en orderbekräftelse på två.
Så nu blir det även för mig att hitta två nya. Suck!
Börjar bli bråttom nu också.....
Tekniskt fel påstår de, och va jag glömde skriva var att den storleken som båda mina tärnor behöver nu är slut.
Därav som jag blev så irriterad.
Tack danilel, ska titta på länkarna
Har hittat två andra nu och jag dubbelkollade att det fanns TVÅ i stl. S.
Ja alltid lär man sig något...hahaha....
Får se vad mina kära tärnor säger om dem.
Blev denna klänning istället. Hoppas nu bara allt går bra denna gången nelly.com/se/kläder-för-kvinnor/kläder/festklänningar/littlemistress-1053/nina-one-shoulder-dress-600651-286/
Nu är det 189 dagar kvar och det närmar sig!
Har hittat denna klänning som kommer nog att bli min tärneklänning. vad tycker ni?