vad ska man ha för smycken till denna??
Ja som sagt vilka smycken,halsband, armband?
Ja som sagt vilka smycken,halsband, armband?
Åh,så himla vacker!! Bra val:) Tycker att ett halsband som ligger mot,inte hänger ned passar bäst,förstår du hur jag menar?
Alltså,att det är rundat,inte v-format....ett med många små pärlor eller stenar skulle bli himla vackert!
Vill du ha guld eller silver?
Tiaran du har på bilden, ska ha du ha den på bröllopet? Hur ser den ut? Pärlor, strass?
Å tack! :) jag är jätte nöjd!
Ja okej jaa det kan nog bli fint! Just pärlor och jag är inte bästa vänner men kansek värt att prova :) Alla mina smycken inkl vigselringen är i silver :)
Den tiaran på bilden blir det inte men möjligen nån lite mindre :)
Hehe nähä ja men det kan ju bli fint :) Om vi tänker på liknande :D
Jag misstänker att 8september2012 syftar på "svävande pärlor"..
Som detta tex:
www.google.se/imgres%C3%A4vande+p%C3%A4rlor&um=1&hl=sv&client=firefox-a&rls=org.mozilla:sv-SE:official&biw=853&bih=523&tbm=isch&tbnid=9QntLt_9iQhP0M:&imgrefurl=webshop.novaparldesign.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php%3Fproducts_id%3D70&docid=zRq0qgAbrfTVXM&imgurl=webshop.novaparldesign.se/oscommerce_st/catalog/images/Fishlinewhitefive7697.JPG&w=601&h=800&ei=qbyqT5SEE4iJ4gSLqbnHCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=104&vpy=131&dur=233&hovh=259&hovw=195&tx=113&ty=154&sig=103916327239655582740&page=1&tbnh=162&tbnw=122&start=0&ndsp=7&ved=1t:429,r:0,s:0,i:68
Det verkar som att min länk ovan inte vill fungera..
Men googla på "svävande pärlor" så kommer det upp lite bilder :)
Å det var inte alls det jag tänkte mig men det var ju super fint!!!!!
Det tror jag är min grej :)
Åhh, vad vacker! Halsband som ser ut som svävande pärlor tar upp spetsen på den fina slöjan och passar även till tiaran/diademet. Det tror jag på. Finns ju även armband i samma modell. Kolla t ex på www.novaparldesign.se
http://webshop.novaparldesign.se/oscommerce_st/catalog/product_info.php?cPath=21_30&products_id=115
(Bilden är lånad från Nova Pärldesign)
Om du ska ha ett bredare halsband, modell svävande pärlor (jättefint!) tycker jag att du kan tona ner hårsmycket lite. Kanske bara ha ett mindre smycke, tex ett sådant här
www.diadema.se/kam-p-45.html
Å ja den var fin! Jag är inte så glittrig av mig så vill heller inte ha för mycke :)
Jag skulle välja ett par ganska små örhängen med stenar som inte hänger och sedan bara ha min vigselring till det. Med slöja och tiara samt strass på klänningen kan det lätt bli lite överpyntat om man har för mycket smycken.
Du kan köpra på pärlor med lite inslag av strass, då blir det inte mycket, utan stilrent med ändå fint :)
Om du vill ha ett större halsband kan det vara snyggt med hårnålar i stället för tiara eller diadem. Dessa tex tycker jag är supersöta finns på www.tiaror.se det finns mycket annat där också tex hårsmycken.
Å ja dom var jätte fina! Vet inte hur jag ska ha håret än men jag kommer bara ha slöjan i kyrkan så det är ju kul om det är ngt fint under den :)