• FrökenP

Erfarenheter Skottorps slott?!

Hej!

Jag undrar om det finns någon här inne som har erfarenhet från bröllop på Skottorps Slott? Ska inte gifta mig ett bra tag, men både jag och sambon är jätteintresserade av just Skottorps Slott.

• Svar på tråden Erfarenheter Skottorps slott?!
  • Idisen

Vi var där på bröllop för 2 år sedan och var inte överväldigade. Det var trevligt och fint, men maten var inte jättebra och dom hade till exempel dukat med olika glas då dom inte hade 60st av varje... Bara smådetaljer, men nu när vi plannerar vårt egna bröllop så tycker vi att kuvertpriset blir för dyrt i förhållande till vad vi fick... Dom hade bar efter maten till dansen, då satt där en tjeje vid ett runt bord med några flaskor på och serverade (personal från slottet då dom ska stå för detta)...

• Melton85

Vi har varit i kontakt med dem inför vårt bröllop men vi tänkte bara ha vigseln där. Pratade med dem i höstas och var och tittade och fick ett pris på 5000:- för vigselarrangemang (de ställer fram stolar, fixar ljudutrustning). När vi sen skulle boka det "på riktigt" dvs vi hade preliminärbokat innan, så fick vi priset 8000:-. Har frågat vad som ändrats men inte fått svar, är ca 1,5 vecka sedan vi mailade. Vi har till största del bara haft mailkontakt och hade kanske gått smidigare med telefon men har inte varit några problem fram tills nu. Så för att sammanfatta, det är en superfin lokal tycker jag men lite dyrt för bara själva vigseln och så lite dålig kontakt (men det är väl lika mycket vårt fel) så nu har vi bokat Snöstorps Kyrka istället.

Svar på tråden Erfarenheter Skottorps slott?!