Bröllop...är jag en egoistisk surkärring?
jag hade blivit vansinnig rent ut sagt. Tolv mil tar en stund att köra.. oavsett trafiken. Vilket innebär att han behöver gå upp ganska tidigt. oavsett om det var fest eller ej kvällen innan. Även om han inte festar..så kanske kompisarna gör det.. vem ska köra? har han sin egen bil så att han kan åka även om dom andra inte är i skick att åka iväg? Även om han har bestämt sig för att inte festa så kan han ju inte förbjuda kompisarna.. jag förstår inte syftet med att dom annars helt plötsligt vill åka till Stockholm.Det är ju inte bara att gå upp utan sen ska han fixa till sig ..duscha raka klä sig.... ha koll på ring osv.. ta sig till kyrkan mm. Vilken tid är bröllopet? Det känns som att riskerna är för stora.. det finns så många yttre faktorer som kan påverka på bröllopsdagen. Samt det faktum att du ska behöva vara orolig.
Jag hade antagligen gjort tvärt emot alla goda råd du fått.. jag hade skällt ut honom efter noter..gråtit och skrikigt, ifrågasatt om han inte ansåg bröllopet så viktigt osv.. Detta är inget jag rekommenderar för det har mest troligt omvänd effekt på din m2b som det hade haft på dom flesta karlar.
Lycka till hoppas verkligen han tar sitt förnuft till fånga och prioriterar er dag framför en natt på hotell i Stockholm med polarna.