Vill hålla tal till min blivande man!
Jag vill hemskt gärna hålla ett tal till min blivade man på bröllopsfesten. Har skrivit ner lite och undrar om ni kan hjälpa mig. Är det för mycket? För sliskigt?
Du är unik älskling, finns ingen annan som du. Du är skapad av de finaste ingredienserna som går att hitta. Jag är så tacksam för att vi funnit varandra och för att vi idag har lovat varandra evig kärlek. Du är min alldeles egna delikates, en unik smakupplevelse som jag vill uppleva om och om igen. Du kryddar mitt liv med de allra finaste kryddorna som blivit planterade med kärlek och fått den allra ömmaste omvårdnaden. Dessa kryddor symboliserar den kärlek och omtanke du ger mig älskling. Det är en kärlek som inte går att beskriva med ord, också den unik precis som du. Idag är den första dagen på resten av vårt liv tillsammans. Låt de resterande dagarna bli lika fyllda med kärlek som denna dag vi upplever idag. Vi ska nu tillsammans fortsätta att vårda dessa kryddor med ömhet och kärlek och tillsammas skapa ett frodande växthus fullt med unika smaker och kryddor. Jag Älskar dig ........,