Uniformsbröllop på Berga slott
Hallå!
Jag och min käresta ska gifta oss på Berga slott den 28e Juli, och vi har ännu inte hittat en fotograf som vi gillar som inte är uppbokad redan!
Det börjar kännas svettigt och stressigt då vi inte vill stå utan fotograf, samtidigt som vi verkligen vill ha en fotograf som vi gillar och som vi de fakto kan ha råd med.
Berga slott ligger på militärt område och är inte tillgängligt för gemene man, det vätter mot Hårsfjärden och är mycket naturskönt. Vi kommer gifta oss utomhus, på slottsträdgården en bit ovanför havet, jag kommer bära uniform.
Här nedan finns lite bilder från slottet och omgivningen, tyvärr syns inte utsikten där men den är magnifik!
www.haninge.se/Kulturkulturhuset/Museer-och-hembygdsgardar/Kulturhistoriska-miljoer/Nr-32/
Detta tänkte jag kanske är något som kan locka till sig fotografer som vill ha speciella bilder till sin portfolio, så jag hoppas att med detta inlägg få förslag och erbjudanden då jag nu har googlat "bröllopsfotograf stockholm" för hundrade gången utan lycka :)
Wish me luck!