• Blivande fru B

Kan ni hjälpa mig,ang kort hår???

Jag har väldigt kort hår ca 5-7 cm =) men hur ska jag göra nu när jag gifter mig den 30/6 ? 
    Har någon av er kort hår med en cool frissa? Eller om ni sett en bild på känd/okänd person som ni kan lägga upp här? 

Jag har letat på nätet efter inspiriation men finner inget som känns rätt. 
    Jag har mörkbrunt ganska tjockt hår,mitt ansikte är ganska smalt med tydliga kindben. 
    Uppskattar all hjälp =) Jag har inget emot att färga håret mörkare/ljusare men kan tyvärr inte göra så mycket åt längden Flört . Om ni sett eller har en bild på en kvinna med fantastisk kort frissa LÄGG UPP DEN HÄR,SNÄLLLLLLLLLA {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Kan ni hjälpa mig,ang kort hår???
  • LillaC

Hur ser din klänning ut? I stilen och så menar jag. Jag har också kortare hår men mitt går till käkbenet ungefär och jag tycker ändå att det är svårt att komma på någon bra frisyr, finns väldigt lite inspiration tyvärr.

• Blivande fru B
    AnnelieK skrev 2012-05-16 21:23:52 följande:

Detta skulle kunna funka för mig,fast utan hårdekoration =) Min klänning är i siden,vit,smala axelband med små pärlor/stenar på & ett kort släp. På kvällen ska jag byta till en kort svart rockigare klänning (vi har rock tema). 

Tack för hjälpen {#emotions_dlg.flower} .
  • Jeanette853

Jag har kort hår med sidecut, men ska nu inte heller ha ett traditionellt bröllop, och då heller ej en traditionell klänning eller frisyr =)

På måndag ska jag till frissan och kommer därifrån med en mohikan med vilda lockar, metallicblon och dip-dye på topparna =)

ASCOOLT i min värld och till mitt bröllop, men som alltd, smaken är som baken =)

Hoppas du hittar frisyren som känns rätt för dig, till din speciella dag =) Lycka till! =)

Svar på tråden Kan ni hjälpa mig,ang kort hår???