suewy skrev 2012-07-12 13:14:59 följande:
Jag har en stor tribial tatuering som jag inte ångrat att jag gjort, men nu just nu när jag ska gifta mig har jag panik, min mormor kommer döda mig vid altaret om hon ser den..
Concsealer (stavning!) kan alltså hjälpa mig att dölja den.. Vart får man tag i sådant? Tatueringsaffär? Glitter & kicks har jag redan provat dom har inte sådant, vill köpa redan nu och prova så jag får rätt hudtyp.
jag vet inte men jag tror att det kan vara svårt att hitta något som täcker, och som dessutom sitter kvar hela dagen och kvällen när man dansar och svettas osv. Sedan beror det nog på hur stor den är och var den sitter. Frågade min stylist när jag gifte mig om att sminka arm och händer för att få finare bilder när det var fokus på händerna (har aldrig haft släta fina händer) men hon sa att hon visste inget bra som satt hela dagen och som hon kunde garantera inte färgade av sig på klänning och annat. Så i det fallet fick jag förlita mig på fotografen :)
Finns ju en del bra tips ovan, men kanske du får överväga att välja en klänning som inte tribalen syns om det är möjligt.. eller förbereda mormor innan bröllopet :)lycka till