Min möhippa
Då har man blivit hippad, jag gick upp klockan sju för vi skulle åka till landet (trodde jag) min m2b gick upp packade städade och fixade så vi skulle ha det mysigt när vi kom hem sen på söndagen.
Klockan blir åtta och jag väntar på att min pappa ska komma och hämta oss står och tittar ut lite genom fönstret då min föräldrar alltid är punktliga. Min m2b säger att han ska gå ut med hunden innan dom kommer jag byter lite snabbt ord med han och vänder mig och för att snegla vidare i fönstret helt plötsligt hör jag massa tjej skrik dörren hann inte ens stängas?! jag skriker för jag fattar ingenting jag skulle ju åka till landet?
jag hinner snabbt hoppa in i duchen samla mig och raka benen (min syster är fantastisk som hade planerat allt) när jag kommer ut har dom dukat upp frukost yougurtar bär vindruvor pålägg baugetter jucie och skumpa.
vi sitter där och pratar och har det super mysigt fick en present behån från calvin claine, jag hade tittat ut jag skulle köpa och ha under brudklänningen . sen säger min syster vad jag ska packa (återigen TACK)
vi rör oss vidare efter en lång frukost till pendeln där laddar dom på mitt busskort och vi drar vidare in till stan där kommer vi till ett spa vi bubblar badar i basängen, sitter på terassen med skumpa nötter och diverse godsaker.
klockan 20 i ett får jag massage när jag är klar med den blir det en ansiktsbehandling och plockade ögonbryn.
Sen duschar vi sminkar och byter till festkläder innan vi drar vidare kommer en till present? ett par dropp pärlörhängen eftersom jag hade sagt jag ville ha pärlor men skulle köpa örhängen för det saknade jag. så drar vi vidare jätte hungriga till fridhemsplan för kebab med bröd efter en snabb påfyllning i magen kommer vi till bowlingen där killarna som jobbade satte på så det blev discobowling och kom in med två stora snacks skålar (tack till dom), massor utav dricka och en vinst drar vi vidare till resturangen fondueboden massor av olika kött pommes och grönsaker att doppa i, var super mysigt efterrätten var fantastisk jordgubbar, melon,marsmallhowas, maränger,banan annanas och glass och återigen massa dricka.
Efter middagen gav dom mig 1000 kr för då var det dax för utekvällen vi gick till ett förkröksställe satt där och drack och pratade tills vi tillslut drog vidare till nattklubben för dans.
Nu är jag trött och slut och längtar efter chips och hamburgare. :)
Tack mina underbara vänner!!