• viplanerar13

Någon som köpr ring från nvn-jewels.se

Hur var ringarna?

Skulle ni kunna visa era ringar?

Annan allmän info som är bra att veta?

• Svar på tråden Någon som köpr ring från nvn-jewels.se
  • Jenny 03

Jag köpte via mail och designade våra ringar själv med hjälp av han på nvn.. Vi fick hem fantastiska förlovningsringar som uppfyllde allt vi ville. Kanon pris och bra service..

• viplanerar13

Du vill inte dela med dig av en bild? Ut gick ni från någon modell som de hade eller var det en helt annan som ni själva kommit på?

• viplanerar13

Har funderat på denna men skulle vilja se en bild på den :) Alltså inte en datagjort :)
  • Jenny 03

Sitter på jobbet och kan inte lägga upp bilder.. Vi beskrev efter en tanke att ha breda stora ringar med våra namn graverade på utsidan i ett speciellt typsnitt.. Vi ville ha hgblanka silverringar men texten på graveringen i rött guld.. Vi fick oxå bilder som var datagjorda och ringarna är verkligen exakt som bilderna han skickade.. Vi fick dom snabbt hem och äkthetsintygen skickades separat en dag senare med alla papper.. Har fått mycket beröm för våra ringar och jag rekomenderar nvn gladeligen.. P.s dina ringar är fantastiska.. D.s

• viplanerar13

Gör gärna det. Er ring låter verkligen spännande. Vill också ha barnens namn graverade på utsidan. Mellan dessa två.

Detta är en ring som de har på hemsidan. Eftersom det verkar vara superbra service kanske man kan maila och fråga om de kan knäppa kort på ringen som de har i butiken åt mig :) Eftersom vi bor i umeå är det lite väl långt för att åka och titta på ringen. Men jag har kollat på liknande ringar och då har de kostat 10-13tusen mer än dessa :)

• Jenny 03

Jag mailbombade dom hela tiden och bemöttes bara av kanon service ... Tror det skulle vara jätte fint med era barns namn på ringarna.. Vi fick välja vilket typsnitt vi ville så vi satt vid datorn och provade att skriva våra namn på alla sätt.. Man kan göra så mycket saker och med deras hjälp är det möjligt och mer än prisvärt.. Blanda färger på stenar och texter mm mm.. Ringde runt massor med mina förslag till flera olika butiker och guldsmeder och fick bara nej att dessa gick inte att göra med rött guld i graveringen, men tjiiiii fick dom om mina pengar gick till nvn..

• viplanerar13

Men du det låter verkligen toppen. Jag skulle gärna vilja ha en blå azuro sten inne i ringen. Så löjlig som jag så är trohetensfärg(inte för att jag tror att man är mer trogen bara för att man har en blå sten) men tycker att det var fint och roligt att få visa upp en speciell ring :)

• Jenny 03

Kör så det ryker.. Gör den speciell så att det bara är du som har en.. Mycket roligare än handla på gyldfynd som resten av Sveriges befolkning.. Tycker det är jätte fint med färgade stenar och blandat guld... Så himla kul att ha en ring som ingen annan har...

• unSeri

Vi har köpt våra förlovningsringar där ifrån och är supernöjda med resultatet så nu har vi även lagt en beställning på vigselring. Kombinationen blir ungefär som den du tittat på.

Bra service och engagemang och vi fick flera olika ritade förslag när vi inte kunde bestämma oss. RIngarna är väldigt lika bilden vi fick innan. Kan också starkt rekomendera dom. :) Finns bild på ringarna i min profilbild.

Svar på tråden Någon som köpr ring från nvn-jewels.se