Snart dags för mig och min blicande,
Känns så spännande nu är nedräkningen igång.. 10 dagar kvar tills 1/6-12 Och då blir vi man och fru.Allt är ännu inte spikat. klänningen har jag inte hämtat ut än ska göra det på fredag.
Frisyren är ordnad, vet hur jag ska sminka mig. Alla associarer är klara. Lokalen fixad, endast utsmyckningen kvar dagen före.
Maten (buffe) ordnad. Dryck, tårtan. Den har vi inte fått sett än men hoppas på att den blir fin och smakar bra.
Platsen att viga oss på är klar, och fotografen underrättad om tid och plats, sen får vi se vad hon hittar på för övrigt.
Gästerna är underrättade om enbart 6st kommer inte.. Därav en väldigt nära familjemedlem
Men så är det när familjen inte drar jämt.......
Min blivandes kläder är klart. Underkläder ordnat. Ringarna klara också.
Så nu är det bara att må gott eller rättare sagt försöka Och invänta den 31 när vi ska smycka vår lokal och göra fint.
Hur länge har ni kvar till ert stundande bröllop? Eller om ni redan gift er. Kom gärna med förslag på dukning, dekorationer ja allt För jag är den som ändrar mig hela tiden av och till. Alla runt omkring tycker jag börjar bli dryg.. Men trots borgerlig vigsel vill jag ha allt perfekt denna dag