• Cicci90

Noter till We are man and wife?

Är det någon som vet var jag kan hitta noter till We are man and wife av Michelle Featherstone?
    Om någon har dem eller har tips om var de kan finnas?
    Måste lämna dem till sångaren nästa vecka. Vill inte gärna tvingas byta sång bara för att noterna inte finns någonstans.. :(

• Svar på tråden Noter till We are man and wife?
  • Cantaton

Oj, den var verkligen inte lätt att hitta. Jag är storkund på flera amerikanska notsajter som har det mesta, men den fanns inte där. 

Det jag hittade genom en googling på "we are man and wife sheet music" var ett pianoackompanjemang: www.aldysheetmusic.com/piano-accompaniments/we-are-man-and-wife-piano-accompaniment-by-michelle-featherstone/

Jag känner inte till sajten och jag tror inte att sångtexten är med, men det är i alla fall en lösning om solisten kan öva in på gehör och låta sig ackompanjeras på piano med hjälp av dessa noter. 

• Cicci90
    Cantaton skrev 2012-05-28 11:43:49 följande:
    Oj, den var verkligen inte lätt att hitta. Jag är storkund på flera amerikanska notsajter som har det mesta, men den fanns inte där. 

Det jag hittade genom en googling på "we are man and wife sheet music" var ett pianoackompanjemang: www.aldysheetmusic.com/piano-accompaniments/w...

Jag känner inte till sajten och jag tror inte att sångtexten är med, men det är i alla fall en lösning om solisten kan öva in på gehör och låta sig ackompanjeras på piano med hjälp av dessa noter. 
    Tack! :D
    Får prata med solisten om detta så får vi se vad han tycker :)
  • Cantaton

Jag gissar att han i så fall kan öva till denna inspelning som gissningsvis utgår ifrån dessa noter: 

Om nu tonarten stämmer, vill säga...

Svar på tråden Noter till We are man and wife?