• Bobbo

Behöver tips om min styling som är ett hopkok av lite udda saker,,,

Ok, har knappt haft en månad på mig för att fixa inför drop-in bröllop på Skansen, och fick tag i en petrolfärgad (!) balklänning, lät en sömmerska sy upp en kritvit cape i spets, har beställt blommor i vitt och limegrönt... nu till håret. Tänkte ha det utsläppt och vågigt med en blomma i alternativt ett diadem med flor... Vill inte se ut som att jag slängt på mig saker som inte matchar, så hjälp? Vilket ska jag ha?

• Svar på tråden Behöver tips om min styling som är ett hopkok av lite udda saker,,,
  • LitenSandra

Har du ingen bild på klännningen och assecoarerna så vi kan få se! :) Låter som en fin färg, petrol, men vet inte hur den passar med limegrönt... 

• Bobbo
    LitenSandra skrev 2012-05-28 21:14:06 följande:
    Har du ingen bild på klännningen och assecoarerna så vi kan få se! :) Låter som en fin färg, petrol, men vet inte hur den passar med limegrönt...
    Den är djupt blågrön, har inga bilder :( Det var en florist som tog fram de limegröna blommorna och det blev en sjukt vacker kontrast...:)
  • PiaB

Petrol, lime och vitt låter urläckert! Jag röstar för en blomma i håret, samma som i buketten

• Bobbo
    PiaB skrev 2012-05-28 21:50:27 följande:
    Petrol, lime och vitt låter urläckert! Jag röstar för en blomma i håret, samma som i buketten
    Tack :))) Isf blir det en stor vit gerbera... Buketten kommer bestå av limegröna nejlikor, vita mini-krysantemum och en modell mindre vita gerberor :) och lite grönt fluff som jag inte minns namnet på... alltså ingen superstylad rund eller droppformad, mer naturlig:)
  • LitenSandra

Det låter ju som att det kommer bli riktigt bra, låter häftigt med kontrasterna. En vit blomma, gerbera i håret blir superbra! :)

Svar på tråden Behöver tips om min styling som är ett hopkok av lite udda saker,,,