Inlägg från: sanmal |Visa alla inlägg
  • sanmal

Prästen kommer hem till oss..!

Som rubriken lyder, vår präst ville komma hem till oss för vigselsamtalet. det känns lite mysko o lite som att hon vill kolla hur vi har det o typ förhöra oss.
    Jag trodde vi skulle få komma till hennes kontor, typ!

någon mer som vart med om detta att prästen kommer hem till er för vigselsnacket? brukar det vara så eller har jag hela tiden trott fel? :)

• Svar på tråden Prästen kommer hem till oss..!
  • sanmal

ahaa, på så vis Flört

Jag tyckte det kändes lite skumt först för hon (prästen) la fram det på så konstigt vis så det lät precis som att hon inte riktigt trodde vi var ett seriöst par eller nåt, hon blev så förvånad över vår åldersskillnad Tungan ute 

Jaja, det blir nog bra i alla fall! Som ni säger, skönt att slippa åka då jag jobbar på dagen (slutar 14 o prellen kommer 15 Flört)

Tack för era svar! Skrattande

• sanmal

Ooooh, ja, så kan man ju se på det!! Skrattande

Nu blev jag lugnare, kan ju faktiskt vara så att hon bara vill väl Flört

Kanske är crazy bride- nerverna som börjar spöka... Oskyldig

• sanmal

jaa, jag märker det mer o mer för varje dag, den där bridezillatypen som finns inom mig kommer fram allt oftare... stackars m2b Flört 

tänk hur jag kommer vara på den stora dagen om jag är sån här nu, 54 dagar innan... Tungan ute

• sanmal

Tack för era svar! Första tanken var paniiiik, men nu har jag vant mig vid tanken :)

Men frågan är bara hur detaljerad man behöver vara om hur vi träffades osv.. det skiljer oxå 16 år mellan mig o min blivande man. Men det är inget de lägger större vkt vid, eller? Tungan ute

Svar på tråden Prästen kommer hem till oss..!